Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 En utrolig irriterende og selvgod type. Alt dreier seg om han. I dåpen til min sønn gikk han fra selskapet for å se fotballkamp uten å høre med oss, på julaften går han fordi han skal på byen med kompiser osv. Jeg klarer rett og slett ikke forholde meg til han. Nå legger han til mine fb venner på hans FB og det liker jeg ikke. Han kommenterer på min fb med kommentarer som får meg til å føle me dum. Uansett hva jeg skriver så blir det så teit etter han har kommentert. Sletta alt. Problemet er at han blir godt likt av alle andre. Så: "svoger gis enkelt og greit bort".
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ehm, det er du som har valgt å få barn, så han er vel fri som fuglen til å gå på byen på julaften dersom det er det han vil. Høres ut som du legger deg for mye opp i hans liv. Og hva, er det førstemann til mølla når det gjelder å legge til noen som facebookvenner? Kan ikke han legge de til fordi de er dine venner også? Skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Hat er en sterk følelse og dersom du hater en person utfra det du beskriver her, ja så sier det mest om deg!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Da er vi to. HATER svogeren min. Så ille at jeg får sommerfugler i magen av å tenke slemme ting om han. Og jeg er et rolig og fredelig menneske med svært få uvenner.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 1. Vi har INGEN felles venner. Han legger til mine venner som han ikke har møtt, pratet med eller vet hvem er. 2. Juleselskap man takker ja til å komme i år man vel ikke bare fra kl 9 før desserenten og gaver for å være med venner. Det er hvertfall ikke vanelig hos meg. Enten takker man ja eller nei til å komme. Jeg lager jo mat og steller i stand. 3. Du kan få han gratis om du vil. hi
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Slett han fra din fb-liste, da vel? Da slipper du å få kommentarer fra han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå