Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Holder på å bli gal snart. Leier sokkelleilighet hos foreldrene til ekssvigerinnen min. Har bare bodd her i 2 mnd, men gud bedre så intenst det er å bo her. Mannen jobber mye ute i hagen og blader seg inn i stort sett alt jeg gjør. Kommer med en kommentar på alt. Han jobber ikke og kjeder seg tydeligvis. Nå har jeg fått så nok av den mannen at det er så vidt jeg orker å snakke med han. Nå som det er blitt mørkere ute har jeg persiennene helt igjen, av og til også på dagtid. Jeg liker å kunne gå naken fra badet og inn i stuen hvis det er noe jeg skal hente feks uten at noen skal kunne se meg. Elsker privatliv. En dag jeg hadde slappet av og sovet lenge og ikke tatt opp persiennene fikk jeg høre det av de senere på dagen at de hadde vært helt bekymret for oss, de trodde det hadde skjedd noe. Vel, fint at de tenker på oss, men jeg takler bare ikke sånn innblanding i mitt privatliv. Jeg har igjen persiennene når jeg føler for det. I går holdt de på ute i hagen og da satt jeg ved bordet og spiste og så tilfeldigvis ut igjennom den smale sprekken i persiennen, og der ser jeg de begge står og skuler bort på vinduet mitt der jeg satt. Tror jeg klikker snart jeg altså. Mannen er i tillegg veldig ustabil i humøret, så jeg tør ikke å gjøre noe som kan få han til å kaste meg ut. Er det jeg som er sær eller er det normalt å føle at det blir for tett innpå?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Man skal kunne være fri i heimen. Flytt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå