Gå til innhold

Gal av å vente, gal av å vente på deg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

pp2 på 36 dager. ingen tegn til mens.. :S negativ test i går.. Blir så gal av dette! Vil så gjerne :(

i dag morres var eg deffinitivt kvalm, tappener høy, 0.2 høyere temp i dag. hehe.. snakk om å lete etter symptomer..

Flere som har lange sykluser? Eg tror kanskje eg ikke hadde EL før 4 dager siden... Det er så kjipt med lange sykluser for da ''mister'' man på en måte en pp..

blir også gal av at gubben ikke viser intr for noe.. Jeg trenger noen å klage litt til som ikke sier at sånt tar tid og må bare vente og alt det der. Trenger noen som kan rope, kanskje du er gravid!!

Så får eg slutte å håpe på denne pp når mensen faktisk kommer..

Litt klaging :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh.. jeg har det helt likt! skulle hatt mens for 6 dager siden.. å 2 tester er negativ! :( andre pp, så jeg har kommet frem til at syklusen ikke er på plass igjen etter jeg sluttet på ppillen. Men kanskje du er gravid? :)

Skrevet

Da er vi flere som venter...Har ventet på eggløsning og/eller mens i 3 mnd nå.. Er rart hvor mye de p-pillene kan klusse til syklusen.. MEN nå endelig er jeg ganske sikker på at jeg har el..Knallsterke tester igår og idag og intense el-smerter (tror det er det det er) idag så dette må jo være positivt..

Det negative er jo da at jeg må fortsatt vente enda to uker før jeg før noe svar på om jeg er gravid eller ikke.. Heldigvis har jeg verdens skjønneste samboer som forstå min frustrasjon og trøster meg og gjør så godt han kan.. Nå får bare disse dagene gå fort slik at jeg endelig kan få noen svar..

Det er som du sier GAL AV Å VENTE!!!

Skrevet

ja, de er kjipt at det tar så lang tid. neste sånn at eg vurderer å ikke begynne på igjen etter første baby for å slippe dette neste gang. men ingenting som sier at det ikke skjer igjen.

3 mnd er lenge da! Krysser fingrene for at det klaffet nå da :) Klaffer det ikke nå så tar eg el tester neste periode for å vite når eg får el.

og ang samboeren, han er jo snill som prøver da :) hehe.. min prøver vell på sin egen måte, som han sa selv, han vil ikke vise at han blir lei seg sånn at eg blir mer lei meg :) De er no skjønn er de :)

Ja, eg tror eg er gravid :) No begynner unge mødre.. 1 år og tre barn.. den må eg se! :D

Skrevet

Har så lyst å se det jeg også, men dekoderen er ødelagt så vi har ikke den kanalen..Æsj:(

Skrevet

Det er kjpt! Går det ikke ann å se på nettet da?

Hun hadde fåtten jente og 3 mnd etterpå var hun gravid, med tvillinger! Noen som får det til :) hehe..

Skrevet

haha, det er helt utrolig..de får det servert på gullfat (kanskje før de er klare) og her sitter vi å strever..jaja, håper barna får en bra oppvekst da, selv med unge foreldre..

Skrevet

ja, noen som har det! :) hvor lenge skal du holde deg før du tester på nytt da? :)

Skrevet

Lover godt da :) Håper du er gravid da. De sier jo at det kan ta tid for noen å få de stoffene.. :) Masse lykke til :)

Skrevet

Ja, det er jo helt sykt hvordan de får det til. hehehe.. jaja, men av og til tenker eg sjebnen... den spiller gjerne litt inn.. men eg må si at det er ikke noe annet som kommer som må komme før den babyen )

Jeg eller happy? :)

Skrevet

Jeg kommer vertfall til å ta el-tester til jeg ser de blir svakere..Så tar jeg nok en g-test til søndag eller no (ALTFOR tidlig, men klarer ikke vente lenger..) Den blir nok helt sikker negativ så da blir det nok en ny test neste fredag(har fri fredager)..Har lyst å teste en helg for da kan meg og samboeren kose oss med svaret hele dagen..Istede for at jeg må fly rett på jobb etter å ha testen, da tror jeg ikke at jeg hadde klart å konsentrere meg stort..

Skrevet

begge egentlig :) er helt imponert hvordan de unge jentene i ungemødre, klarer seg så bra jeg :)

Skrevet

ja, ser den. eg brente av 5 test striper sist pp pluss to CB tester. hhe.. no er eg oppe i to og prøver å vente til neste helg. Helst søndag for på lørdag er det klubb og eg har ikke lyst å sitte å deppe med en gjeng som har fått baby :) Det er ikke så kult. og hvis det er glede så kan eg kose meg med min kjære på søndag :) Har til og med kjøpt en body med skriften I <3 daddy som han skal få hvis den blir positiv.. :)

Klar? neida.. hehehe

Hvor er dere fra da? Ser vi er samme år alle tre :)

Skrevet

Jeg er fra Telemark.. Dette er min første så jeg er så utrolig spent.. Har dere barn fra før??

Hehe, er overklar jeg også, kjøpte to babytøy når jeg var i london for ikke så lenge sida og før sommeren var meg og samboeren med et vennepar på babyshopen i strømstad og både meg og samboeren ble "trekt mot" samme vogna.. så hvis den fortsatt finnes så er vi enige om vogn også..Hehe:)

Skrevet

Jeg er fra Telemark.. Dette er min første så jeg er så utrolig spent.. Har dere barn fra før??

Hehe, er overklar jeg også, kjøpte to babytøy når jeg var i london for ikke så lenge sida og før sommeren var meg og samboeren med et vennepar på babyshopen i strømstad og både meg og samboeren ble "trekt mot" samme vogna.. så hvis den fortsatt finnes så er vi enige om vogn også..Hehe:)

Skrevet

Jeg tror jeg skal ha mensen snart! har hatt murringer og lignende som har vart i ei uke nesten :/ har ikke peiling på hvordan en EL kjennes ut da? :pvurderer å dra på apoteket imorgen å kjøpe el-test, bare for å ha sjekket. Er fra bodø :) enn dere?

Skrevet

Ingen :) Første baby. Hehe.. eg var på nippen til å bestille vogn, har så lyst på en silvercross :):)

Ja, men eg synes det er litt gøy da. å være så klar og kjenne at dette er noe eg virkelig vil.. og ikke bli gravid og ikke føle seg klar. :)

Skrevet

Ja når man ikke har regelmessige sykluser så er det ikke lett å vite når el er.. Ut ifra det som ble skrevet her om el-tester så har jeg trodd 4 ganger at jeg har hatt eggløsning.. Men når jeg tok el-testene igår og idag pluss smertene mine så er jeg ikke i tvil.. Jeg merket eggløsningen veldig godt iallefall..Hvis du skal ha el-tester så ville jeg heller bestilt billigstrimler på nett..Da kan du teste over flere dager uten at det koster så mye og få med deg om streken blir sterkere eller svakere.. Jeg må da vente to uker til før jeg får svar, men det er betydelig mindre enn de 3mnd jeg har ventet på å få eggløsning:) Lykke til dere:)

Skrevet

Ja, kjenner den igjen! Jeg trodde eg kjente el, men det har eg kjent sikkert 3-4 ganger denne pp.. men tror ikke kroppen har klart å slippe noe. jaja.. Eg er fra bergen :)

en no er eg klar for sengen, stuup trøtt siden kl 19.00. Tegn?? heheh..

Du får gi en lyd når dere tester igjen eller har noe dere tenker på. Synes det er gøy å få snakket litt med noen som prøver og vet hvordan det er. Mangen av mine venninner fikk det til på første forsøk så da er det bare: Men det går seg til, bare ta det rolig og slapp av.. ikke tenk på det.. Lettere sagt en gjort det.. :)

Skrevet

Hehe..Ja mye lettere sagt enn gjort..Blir nok kvelden på meg også nå..Første dag på jobb etter høstferie tar på;) Lykke til igjen så får vi holde hverandre oppdatert:)

Skrevet

Oppdatering:

Bestillte nye graviditets tester og eggløsningstester for noen dager siden og fikk de i dag.Jeg tok først en graviditets test først og den var jo negativ seff. Så på ''gøy'' tok eg en EL test og den var positiv! 42 dager inn i syklusen får eg EL. Jeg kjenner skikkelige smerter i eggstokkene så det kan nok stemme. Kan virke som at eg har hatt 28 dager x 2, rett og slett hoppet over en EL eller at kroppen min ikke har klart det før no. jaja.. to uker til ny test :)

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Da opplever nok du det samme som meg, bare at jeg gikk 3x 28 dager før jeg endelig (forhåpentligvis) fikk eggløsning.. Ellers går jeg nå bare å venter da..Er jo bare 5dager siden el så kan ikke begynne å leite etter symptomer heller, selv om jeg innbiller meg alt mulig rart;) Fortsatt vonde, ømme brystvorter etter el, men nå begynner også hele puppen å bli litt øm..Skal holde meg med å teste vertfall til onsdag..Er jo altfor tidlig enda nå uansett.. Men sliter med å få dagene til å gå her..

Nå sitter jeg bare å venter på tlf fra svigerfamilien for å høre at ungen er ute. Broren til min samboer blir pappa for første gang, de reiste på sykehuset kl 07.00 idag..Er så spent!!

Skrevet

Ja, det er bare å vente i spenning no. hihi.. Er jo helt vanvittig hva jeg har innbilt meg når jeg ikke har hatt EL en gang. hehe.. Må bare le av meg selv.. Eg prøver hardt å bare ta det litt rolig fra no av.. Tenker på det ja, men prøver å unngå å planlegge og stresse med det. Skjer det så skjer det :)

Masse lykke til!

Så gøy! Håper alt går bra med den lille :)

Skrevet

Prøver så godt jeg kan å ta det med ro jeg også, men merker at jeg klarer ikke la vær å kjenne litt ekstra nøye etter ting:) Fikk en del spørsmål igår etter at vi ble tante og onkel igjen om ikke jeg og samboeren vil ha barn (han er nå eneste av hans søsken som ikke har barn) hadde så lyst å rope ut at vi prøver for harde livet, men vil holde det hemmelig til jeg evnt er gravid og i uke 12..Så da ble det nok en oppdikta unnskyldning og bare håpe på at de kjøper den..

Har så utrolig lyst å kunne fortelle til jul at jeg er gravid, så jeg krysser armer, bein, fingre og alt annet som kan krysses for at jeg får positiv test om en ukes tid..

Krysser for dere andre her også:)

Skrevet

ja, det skjønner eg! Eg og finner på ting når folk maser.. hehe.

Men tror du ikke tante rød kom på besøk i dag?? skjønner INGENTING!! Er det normalt at EL-tester er positiv rett før mensen?? sint blir eg og. hehe

jaja.. ny pp nye muligheter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...