Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 klarer ikke velge, ozon city er samme greiene som nitro city bare litt høyere.. går en del på tur, en del asfalt og litt humpete grusvei. kommer også til å bli brukt på litt lengre turer som på fløyen i Bergen. Det går jo mot vinter så det blir vel snø, slaps også.. kom gjerne med erfaring ang nitro city også siden den er ganske lik ozon city.
Jenny-penny Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Synes den ozon city var ganske lik Brio sing som jeg har sett på. Ønsker meg helst City cross, men den tar for mye plass i bilen min. Er det stor prisforskjell på disse? Hadde jeg bord i Bergen hadde jeg garantert tenkt mer på store hjul pga brostein enn jeg trenger her på Østlandet. Lykke til med valget!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 vet ikke prisforskjellen, går ikke så veldig mye på brostein så tenker ikke på det, men tenker på slaps å slikt, kansje ikke så bra med to små hjul forann da..
Jenny-penny Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Samme jeg er redd for også! Man vet aldri hvordan vinteren blir heller. Samtidig er de jo fantastiske å trille ellers i årets. Hmmm.. Ikke lett dette med vogner!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2010 ja ikke sant. man vet aldri, hadde trehjuling til vesla å gikk greit på snø det men da var jo alle hjulene store.. må bestemme meg fort også jeg, helst innen i morgen.
soleia Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Har ikkje prøvd desse vognene med små hjul, men er litt skeptisk mtp snø og grus, sidan du vil bruke den ein del til turar. Vil berre skryte av citycrossen som ei super allround vogn. Til å ha fire faste hjul er den ikkje så verst å manøvrere i butikkar heller, og til turbruk er den flott. Mi fekk brynt seg på masse snø i vinter, noko den takla bra. Henta den akkurat i bhg der den har vore sovevogn, og dei skrytte og av kor grei vogn det er :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2010 tusen takk for svar ja er litt skeptisk selv med tanke på grus, slaps og snø. det er vel heller samboeren som vil ha tre hjul eller to svingabare, har en tre hjuling no men syntes det er så dårlig at det skal nå byttes ut, så da står valge mellom disse. tror nok det blir en city cross selv om samboeren sikkert blir litt sur i starten
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. oktober 2010 dytter den igjen jeg
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2010 ingen med erfaring her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå