Gå til innhold

Herregud hva har jeg gjort?! (utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først vil jeg si at dette IKKE er et tulleinnlegg...

Var ute med jobben forrige helg.

Har en arbeidskollega som jeg alltid har hatt en god tone med gjennom alle de 5 årene jeg har jobbet der. Han har alltid lagt merke til meg og vi kan prate om alt og ingenting.

Jeg er gift, giftet oss i februar i år og har vært sammen i 9 år. Har 3 herlige barn sammen.

Vi har nesten ikke sex lenger og han ser meg ikke. Jeg gir han alltid komplimanger og sier at jeg er stolt av han og div men får aldri noe tilbake. Viser han at jeg har lyst på sex og pynter meg for han men han orker aldri.

Tilbake til forrige helg.... Jeg hadde pyntet meg før jeg dro ut og som vanlig så ikke mannen min meg. Det første arbeidskolegaen sier til meg når jeg kommer er: HERREGUD så fin du er! Følte bare at jeg smeltet og følte meg så kvinnlig. Vi fikk i oss alt for mye drikke begge to og begynnte å rote, denne mannen er ikke noe player så han sier ikke ting bare for å få seg noe uten han er veldig oppriktig, ga meg masse komplimanger hele kvelden og jeg klarte ikke motstå det...

Vi hadde ikke sex men begge utførte oralsex på hverandre og ble mye kyssing og alt i alt så var det veldig intenst! Har ikke følt meg så kvinnlig på lenge og det var så utrolig deilig og føle at noen hadde sinnsykt lyst på meg som ikke kunne vente lenger!

Vi har pratet mye sammen etter dette og prater om at ingen av oss klarer å glemme det som skjedde og at vi ikke klarer å få hverandre ut av hode!

Skjønner ikke hva jeg har gjort! Har alltid vært imot utroskap og hadde aldri forestilt meg at jeg kom til å komme oppi en sånn situasjon selv!

Vet ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg fortelle mannen min det eller hva skal jeg gjøre? Elsker mannen min veldig men savner sånn å føle meg kvinnlig og begjært :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke oralsex sex??

Det er da etter min mening den mest intime private formen for sex man kan ha.

Skrevet

Du har tråkket over de verste grensene. Eller ville du likt at mannen din slikket ei annens fitte og ble sugd, og virkelig NØT det?

Stikk fra mannen din du, det fortjener han. Æsj.

Skrevet

Trasig at det ble den rekkefølgen.

Men jeg dømmer deg ikke. Det er mennesklig å feile i en slik situasjon.

Hadde dere ikke hatt barn hadde det vært klokt å revurdere forholdet.

Men dere har delt mange år og har tre skatter sammen og jeg er sikker på du ikke hadde giftet deg med en du ikke hadde følelser for.

Jeg vil oppmuntre deg til å bruke denne episoden til å gjøre et stort forsøk på å snu ting på hjemmebane.

Prøv parterepi og snakk sammen. Det kan nok gå seg til.

Sikkert ok han fyren på jobb.

Men personlig så synes jeg ikke menn som kaster ut snøret til småulykkelige kvinner med familie er fra øverste hyller. Selv om han ikke er en player.

Lykke til!

Skrevet

Prøv å heve deg over de soim bare kaller deg stygge ting. De har sannsynligvis aldri vært i en liknende situasjon. Jeg forstår deg, og håper aldri jeg kommer opp i et slikt dilemma. Det å plutselig bli lagt merke til når man har en mann som tar deg for gitt er en stor opplevelse.

Jeg tenker at det må være mye godt i ekteskapet ditt. Dere giftet dere jo senest i februar, så det kan ikke ha vært "dødt" alt for lenge? Har du prøvd å snakke med mannen din om dette med at han ikke ser deg?

Jeg vet ikke hva som er lurest; holde det skjult eller fortelle. Han kan bli fullstendig knust får han vite det. Du kjenner mannen din best og vet om han kunne vært i stand til å tilgi noe slikt. Kunne du?

Skrevet

Dette skjer ikke hvis man er fornøyd med det en har, og tydeligvis var du ikke det.. Det eneste som blir feil her er at ting har skjedd i feil rekkefølge.. Du bør gå fra mannen din, forsøke å ta en pause fra "elskeren" til ting har roset seg litt i bruddet, og gå litt ut ifra det.. Hvis mannen din får vite at du hadde noe "på gang" når bruddet skjedde kommer du til å få det veldig vanskelig i samarbeid med han og vedr. barna. Dette ønsker du IKKE, tro meg! Det er uansett vanskelig med brudd, og en av partene er uansett aldri enig. Derfor er det ekstra vanskelig hvis en tredjepart er inne i bildet.

Skrevet

hallo, dere har tre barn sammen, syns det er håpløst å si at du bør gå i fra mannen din. Du må sette deg ned og analysere hvorfor dette har skjedd og hva du/dere kan gjøre for å få forholdet opp og stå igjen. Klart du trenger litt oppmerksomhet og det å føle deg kvinnelig, dette hadde ikke skjedd dersom din mann hadde sett deg, så dere har delt skyld, selv om du selvsagt har aller mest skyld. Lever også i et forhold hvor mannen min ikke enser om jeg har på meg lekkert undertøy eller en sliten sloggi-truse, og jeg får heller ingen komplimenter, selv om han får en drøss. Det er ikke noe hyggelig i det hele tatt og jeg skjønner godt at man faller for fristelsen når man får sine behov og ønsker dekket et annet sted. Prøv å snakke sammen, gå til terapeut etc for å få forholdet deres på rett vei igjen. Kanskje dette er det jordskjelvet dere trengte for å få ting på plass igjen?

Skrevet

Har ingen gode råd, men føler med deg!Lykke til med prosessen fremover! Husk bare på at med tre barn sammen med din mann er det mye som binder dere sammen.

Skrevet

Dette er nok et tulleinnlegg.

Eller hvorfor svarer du ikke, HI?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...