Gå til innhold

Noen fler fra Nes på Romerike??


Lille Krystall

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 20, venter en liten jente med termin 11.mars 2011 <3

Jeg går hjemme hver dag, å syns det begynner å bli litt kjedelig.... kjenner ikke så mange i nærområdet å lurer på om det er noen i Årnes/omegn som skal føde på A-hus i mars som kunne tenke seg å bli litt kjent??

 

mvh Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg skal ikke føde på A-hus, men på Ullevål og terminen er satt til 2.mars. Jeg bor på Årnes og går også hjemme om dagene. Har egentlig en hel del å gjøre, men er ikke alltid lysten og formen er helt enig i det :-)

 

Muligheten er jo stor for at vi også havner i samme barselgruppe etterhvert, hvis du går på Familiens hus?

Hvor gammel er du og er det ditt første barn du venter?

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

 

Er pretty much i samme modus om dagen...sikkert masse jeg kunne tatt meg til, men det blir ofte til at jeg sitter i sofaen, reiser meg opp å rusler inn på kjøkkenet, ser litt på det å går å setter meg med en tekopp istedenfor å finne på noe hjemme.... :)

 

Er litt lei av å sitte å se på tv å kjede meg, å kunne tenke meg noen å ta en kaffe med å skravle litt om disse tingene som er intressante om dagen :), eller rusle en tur (i samme tempo som jeg praktiserer om dagen - sliter litt med bekkenet)

 

Jeg er 28 år gammel, og det er nr 3. som er på vei. Jeg har tvillinger fra før. Gutt og jente som fyller 10 i desember. :) Dem bor ikke hos meg, men hos pappaen sin 30 mil unna :(

 

Håper vi snakkes :)

 

Mvh Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Tok visst litt tid å svare deg, da jeg ikke er her inne daglig.

Selv er jeg 34, og venter gutt nr 3. Så leit å høre at tvillingene dine bor så langt unna da :-(

 

Bekkenplager her også, så skal man gå tur, blir det ikke i samme tempo som til vanlig. Men med det været vi har om dagen, så er det jo deilig å bare komme seg ut litt :-)

Ellers kunne man jo møttes på en kafè oxo da...

 

Hvor du ved sentrum eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...