Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal velge et barn fra afrika, asia eller latin amerika. Hvem har det verst liksom?
Gjest ->>- Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Statistisk sett har de det verst i Afrika, men dette er jo høyst individuelt da.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg vet det er det, men man kan vel ikke velge hvilken del av f.eks Asia man vil hjelpe?
Gjest ->>- Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Kan jeg aldri tenke meg. Men jeg trukke du skal bekymre deg for at pengene dine går til noen som har det superdupert uansett, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå