Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 opp i sofaen og på kjøkkenstolene? Hun er liten av vekst, men klarer det likevel!!! Hun er 1 år og to uker!!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det... Kan jo ikke ha øynene på henne hele tiden!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Noen barn er tidlig ute, og noen er sene... Min eldste datter reiste seg i sprinkelsengen når hun var 6 mnd. Hun gikk rundt bordet da hun var 7 mnd, og var da også høyt og lavt da hun var 1 år... Min yngste datter gikk ikke før hun var 14 mnd., men alt er like normalt ;-) Du må nok bare innfinne deg å følge med a i denne alderen som alt skal utforskes og prøve ut, men de klarer seg stort sett veldig bra også ;-) Det er en naturlig del av barnets utvikling det... Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 ja, er nok sant som du sier. Og ser jo hun klarer seg ganske godt oppi sofaen sitter å smiler så fornøyd.. ser rett og slett stolt ut. Men som sagt, jeg har ikke mulighet til å ha øynene med henne HELE tiden :/ vi hadde jo gjort huset så barnevennlig for henne, så hun kunne tuste som hun selv ville... Men man kan jo ikke hive ut sofaen heller :/ hi
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, det er normalt, og ja, det er slitsomt, og nei, man kan ikke ha øynene på de hele tiden. Her har han fått lov å prøve seg på det meste av klatring, og han har blitt ganske så godt på å ha kontroll. Detter han i gulvet, så detter han i gulvet. Har riktignok blitt 1 1/2 år nå, men har gjetet han masse frem til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå