Gå til innhold

er det normalt at en 1åring klatrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

opp i sofaen og på kjøkkenstolene? Hun er liten av vekst, men klarer det likevel!!! Hun er 1 år og to uker!!! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det... Kan jo ikke ha øynene på henne hele tiden!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er tidlig ute, og noen er sene... Min eldste datter reiste seg i sprinkelsengen når hun var 6 mnd. Hun gikk rundt bordet da hun var 7 mnd, og var da også høyt og lavt da hun var 1 år... Min yngste datter gikk ikke før hun var 14 mnd., men alt er like normalt ;-)

Du må nok bare innfinne deg å følge med a i denne alderen som alt skal utforskes og prøve ut, men de klarer seg stort sett veldig bra også ;-) Det er en naturlig del av barnets utvikling det... Lykke til!! :)

Skrevet

ja, er nok sant som du sier. Og ser jo hun klarer seg ganske godt oppi sofaen :) sitter å smiler så fornøyd.. ser rett og slett stolt ut. Men som sagt, jeg har ikke mulighet til å ha øynene med henne HELE tiden :/ vi hadde jo gjort huset så barnevennlig for henne, så hun kunne tuste som hun selv ville... Men man kan jo ikke hive ut sofaen heller :/

hi

Skrevet

Ja, det er normalt, og ja, det er slitsomt, og nei, man kan ikke ha øynene på de hele tiden. Her har han fått lov å prøve seg på det meste av klatring, og han har blitt ganske så godt på å ha kontroll. Detter han i gulvet, så detter han i gulvet. Har riktignok blitt 1 1/2 år nå, men har gjetet han masse frem til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...