Gå til innhold

Flere barn av samme kjønn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en følelse av at de fleste får flere barn av samme kjønn.

Jeg vet ikke om så mange som har fått en av hver ihvartfall.

 

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENig.. de jeg kjenner har ENTEN jenter ELLER gutter..

Skrevet

Det er visst bevist at dersom man har barn fra før, er det større prosent sjanse for å få barn av samme kjønn igjen ;-) Jeg har 2 jenter :)

Skrevet

Jeg kjenner flere som har barn av hvert kjønn, enn de som har barn av kun ett kjønn. Men det pussige er at jeg kjenner nesten ingen med kun jenter, men kjenner mange med kun gutter.

Skrevet

Det er en svært liten prosent da. Under en prosentandel eller noe sånt. De fleste jeg kjenne har hvert kjønn, inkl meg selv. Men mannen min har bare en bror. Selv har jeg brødre og søstre.

Skrevet

Jeg også kjenner nesten bare folk med barn av samme kjønn. Ihvertfall de som kun har to.

Skrevet

Jeg har gutt - jente - gutt, så stemmer ikke hos meg.

Skrevet

Jeg har en av hver og det samme har venninna mi. Men alle andre vennene våre har to av samme kjønn. Også pussig at vi alle har to barn.

Skrevet

Er vel snakk om at det er 51 % sjanse for å få samme kjønn en gang til så det er ikke så veldig økt sjanse sånn statistisk sett...

 

Jeg kjenner faktisk ganske mange som har en av hvert kjønn, men kjenner også mange som har samme kjønn. Kjenner en mann som har FEM jenter, han har gitt opp å få en sønn ;)

 

Er nok noe i at noen menn har sædceller av et kjønn som er sterkere/raskere enn det andre kjønnet.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...