Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hva bruker dere som "barnevakt" til ungen om dere går ut når ungen er våken? Her bruker vi tven, snuppa blir 2 i januar. hun sitter i stolen sin(ikea stol) og ha selen på. hun kommer seg ikke ut og sitter fint og ser tv de 5 min vi er ute.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 ingeting, går på verandaen og har full oversikt, har døra oppe og ho kommer gjerne tuslende ut.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg brukte samboeren min til barnevakt når jeg var ute å røyka..Samboeren min brukte meg. Hendte en sjelden gang at vi gikk ut sammen, men stod jo rett utenfor på verandaen og så inn.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 ok, den muligheten har ikke vi da vi bor i kjellerleilighet.. hilsen Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå