Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hva kjører dere med og hvilke kjøreforhold er det der dere kjører? Vi bor 1 mil utenom Trondheim sentrum, og kjører tur/retur sentrum hver dag. Må kjøpe nye dekk nå. Har hatt piggfritt, men føler oss ikke så trygge som vi kanskje ville ha gjort me pigg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Piggdekk, så klart. Du er langt nok nord til at du behøver det. Piggfritt om du kjører lite og har antiskrens/antispinn abs og supersikker ny bil, og kan la bilen stå på de slemmeste glatte dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå