Gå til innhold

For dere som vil lese innlegget som Malindus slettet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff a meg...

Tenker barnehagen skulle likt å vite at en av dem som jobber der har med viten hatt et forhold til en av foreldrene slik at det har ført til brudd. (for ikke å snakke om dotten av en mann!)

Skrevet

Hva skulle barnehagen gjort med det da?

Skrevet

Har ikke skrevet at de skulle gjort noe, de kan ikke gjøre noe i denne saken. Men jeg synes faktisk at når du tar en jobb i barnehage så sier du ja til å legge tilrette for at barna der skal ha det godt og det er stikk i strid med å da rote seg borti en av foreldrene (som har samboer) til et barn du tar vare på til daglig. Da vet du at du lager problemer for det barnet og.

Skrevet

Jeg syns synd på denne moren, men jeg kan ikke forstå hvorfor hun klamrer seg fast i denne drittsekken. Hun skylder på den andre jenta, men det forandrer jo ikke faktumet at det er han som har "lurt" henne.

Det virker som om denne moren er bitter, og ønsker en syndebukk. Det er kanskje lettere å skylde på den andre jenta, istedenfor å ta tak i det virkelige problemet som er den dotten av en mann...

Skrevet

Det er tatt tak i den mannen, han er ikke lenger en del av hennes liv som noe annet enn far.

Denne jenta, som var en omsorgsperson for datteren og kjente familien har også ansvar.

Skrevet

Linn klamrer seg heldigvis ikke fast i roger lenger. Hun holder på å få seg en ny kjæreste.

Skrevet

Klart barnehagen må gjøre noe i slike tilfeller. Omplassere henne f.eks, mulig hun kan få sparken også. Noe lignende skjedde på min tidligere arb.plass. Dog mellom 2 kolleger. Det endte med at elskerinnen måtte slutte. Dette var en off. arb.plass. Litt usikker på hvordan det ble gjort, men de ble faktisk kvitt henne på lovlig vis.

Skrevet

Om de ikke kan gjøre noe, så syns jeg de skal vite jeg da... KAn være mange foreldre som reagerer på dette, og det er nok helt sikkert flere foreldre som vet, for ryktene går fort...

Skrevet

Hvis det er så ille for dette barnet at far har hatt et forhold til ei barnehageansatt, hvorfor i allverden skriver mor et offentlig innlegg i en blogg (som kommer til å ligge ute på internett for alltid), slik at absolutt alle vet dette.

Denne moren gjør ikke akkurat sitt for å beskytte barnet sitt. Hun setter seg selv ført, ved å fortell hvor "slemme" andre er mot henne, men skjønner ikke selv at hun utleverer sensetiv informasjon som datteren hennes (og hennes venner) kan søke opp på internett senere.

Jeg vet ikke hvem som har mest skyld i noe her, men det virker som alle parter er totalt hjernedød på enkelte områder.

Nettvett er no dritt, viktigere å få sympati av andre, enn å tenke på barnet i fremtiden som alltid kommer til å ha dette hengene over seg.

Skrevet

en skulle tro det var oppsigelsesgrunnlag når en som jobber med barnet ditt har et forhold på si med mannen din...

Når det er sagt, like mye idioter både mannen og denne dama på si..

Skrevet

Jeg synes likevel at man skal være profesjonell når man jobber i en barnehage og at det hun har gjort er mye verre enn at moren forklarer seg i bloggen i ettertid. Og jeg gidder ikke engang å begynne med hva jeg synes om mannedotten.

Uansett, alle partene kunne garantert håndtert dette på bedre måte for barnet.

10.59

Skrevet

Ja jeg er enig i at man skal være proff når man jobber i barnehage, men helt ærlig syns jeg ikke moren gjør det noe bedre for barnet ved å legge dette ut offentlig. Ting som er lagt ut på internett, blir ikke borte selv om hun sletter bloggen i ettertid. Det vil alltid være muligheter for å finne dette innlegget senere. Og da kan man jo lure på hvorfor ikke moren velger å beskytte barnet sitt bedre, hun er tross alt en av de nærmeste til barnet og bør ikke utlevere en så personlig historie.

Det hjelper ikke om andre er verre, når mor heller syns det er viktigere å fortelle sin historie, uansett hva konsekvensen for barnet er.

Sikkert flott for dette barnet når hun blir eldre og finner denne historien, eller enda bedre hennes venner finner den. Barnet får ikke selv velge om andre skal vite noe om hennes privat liv, det har hennes mor sørget for.

Skrevet

Men ærlig talt, hvorfor er det bare fokus på jenta han var utro med og hvor mye hun hadde ødelagt for dem? Hva med denne vattnissen av en barnefar? Har han ikke fri vilje? Han var da like mye med på det som denne jenta. Hun hadde ikke egenhendig klart å ødelegge noe som helst dersom han ikke hadde vært med på notene.

Skrevet

11:40 har et poeng.

Faren til dette barnet var en dott, denne barnehageansatte var veldig uproff og egoistisk.

Men moren sørger for et sikkelig siste stikk for dette barnet, legg hele historien om pappa og "barnehagetanten" på internett, så man er helt sikker på at historien alltid er offentlig.

Tenker ikke denne moren på barnet sitt når hun utleverer slik info til gud og hvermann?

Sikkert utrolig kult for dette barnet når hun blir eldre og andre finner (eller hun selv) hele historien om når faren hennes sviktet moren hennes for å ha seg med "barnehagetanten" hennes.

Hvis dette barnet noen gang vil bli utsatt for mobbing eller erting, vil ihverfall dette som å kaste bensin på bålet, hvis de andre finner det ut.

Jeg blir så oppgitt over egoistiske foreldre som setter seg selv først, og ikke bruker hode.

Nettvett har vært diskutert lenge nå, og man burde vite bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...