cadence Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Var hos jordmor i dag, og det var jo en spennende opplevelse:) Alle tester var kjempefine, unntaket er at jeg har begynt å bli litt vannfylt i leggene. Men det var ingenting å bekymre seg for sa hun, og det er jeg heeeelt enig i. For jeg tenkte mest på andre ting.. om noe hadde skjedd innvendig. Og ja; modningen er definitivt i gang:) Skulle bare mangle etter de takene jeg hadde i går kveld. Da jordmor hadde studert bevegelsesmønsteret mitt ei stund, opp og ned fra benken etc, så foreslo hun akupunktur- jeg viste de klassiske symptomene på bekkenplager sa hun. Har hatt til dels veldig smerter de siste dagene, og har ikke kunnet stole på at høyrebeinet ville bære meg når jeg har reist meg opp. Jeg hadde aldri prøvd akupunktur, men siden jeg er desperat etter noe som fungerer så sa jeg JA TAKK... før jeg kom på at det innebærer nåler (snakk om dustejente:S). Syns ikke det var vondt i det hele tatt, fikk en oppi hodet og tre i høyre øre. Tok ikke mange sekundene før jeg kjente varmen spre seg gitt. Og 5 minutter etterpå sovnet jeg i saccosekken. Har jo alltid visst at jeg er lett påvirkelig av slike litt alternative ting (healing etc). Så på torsdag skal jeg få en ny runde med nåler da smertene allerede har døyvet noe. Men blir det ikke bedring over "langen", så snakket hun om igangsetting til uka. Så nå begynner det å bli riktig så spennende i de dype skogene østpå
Nat27 Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Så bra at du har funnet noe som hjelper, da ) Er selv livredd for nåler, og tenker med skrekk og gru på at dersom jeg må ty til epidural under fødselen er det rimelig krise for min del! hehe..det er det jeg gruer meg mest til med hele fødselen! Tenk om!! Jaja.. Hvordan ligger du an i forhold til termin? Kunne hun ev. sette nåler for igangsetting og mer modning, eller får du bare for bekkenplagene?
Margarita -- Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Vært hos soneterapauten min i dag jeg og (hun er også akupunktør), men mener soneterapi er mer effektivt generelt. Og gjett om det virker!! Jeg sover som et barn, hadde første time forrige uke, har mindre vondt i bekkenet, føler meg piggere osv. Men jeg brakk meg mens hun behandlet meg jeg da, måtte hente en bøtte til meg for jeg trodde jeg skulle spy. Det er jo et tegn på at noe skjer iallefall:)
Voyeur Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Har også vært hos akupunktør i dag! Sist uke fikk jeg masse kynnere og magen falt masse ned, men kjenner ingenting så langt i dag. Babyen ble kjempevill inni magen mens jeg lå med nålene da, det var jo litt artig;) Blir også kjempetrøtt og tørst av behandlingen! Krysser jo fingrene for at det blir å skje noe de nærmeste dagene, men bestilte likevel ny time til neste uke... Gidder ikke å håpe på å få før den berømte UL terminen. Skal til jordmor på onsdag, og hun har tilbudt seg å strippe meg, men hadde ikke noe effekt av det sist gang jeg gikk gravid, så er veldig usikker om jeg skal ta imot tilbudet el ikke. Får se om jeg blir veeeeldig desperat de neste dagene.... Er mannen som er mest lei av å vente på baby her i huset, jeg ser ikke frem til å føde så gjør ingenting om jeg må gå et par dager til;)) Ironisk nok blir jeg i superfin form de siste ukene av svangerskapet! Ønsker alle dere andre lykke til de neste dagene, håper virkelig det er vår tur snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå