Gå til innhold

Sjekke åpningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

begynner å nærme meg fødsel, og gruer meg mer og mer for nå vet jeg jo hva jeg går til. Husker fra sist at jeg synes det var kjempevondt når de skulle sjekke åpningen.... Er dere enig? var det vondt? og dere som har født flere ganger...like vondt hver gang?

mye man tenker på...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det var vondt, merket det ikke i det hele tatt. Men jeg hadde sammenhengende sterke rier så de kunne sikkert gjort hva som helst uten at jeg hadde kjent det.

Skrevet

ok, bra:-) eller ikke bra du hadde så vondt altså! Men da skal jeg ikke bruke mer energi på å tenke på det. Er jo enig i at det som kom etterpå var mye værre.....!

Skrevet

Jeg syntes heller ikke det var vondt å sjekke åpningen. Så det gruer jeg meg IKKE til :-) Men en del andre ting jeg tenker litt på, ja...

Skrevet

Jeg Synes som deg at det var vondt å sjekke åpningen! Men synes ikke det var det verste med fødselen, da.. ;o) Bare født en gang, så vet ikke hvordan det blir nå. Ikke bare bare når en vet hva en går til, men nå vet en jo hvor utrolig fantastisk belønningen er også :o)

Lykke til :o)

Skrevet

det er sant:-) Belønningen er helt klart verdt alt det vonde. Men når fødselen nå nærmer seg tenker jeg mer og mer på hvordan alt var sist.....(på godt og vondt).

Takk, takk, og lykke til til deg og de andre her også:-)

Skrevet

Kan ikke komme på at det gjorde noe vondt å sjekke åpningen sist gang, men til gjengjeld var det mye annet som var vondt ...hehe! Satser på en rosa, idyllisk og smertefri fødsel denne gangen....DREAM ON!

Skrevet

Ja takk! Rosa, idyllisk og smertefri fødsel til meg også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...