Gå til innhold

Forsøk på svindel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal selge bil, men får bare svar fra folk som skrive engelsk. Svarte den ene, å skrev at jeg fortsatt hadde bilen. Fikk da dette svaret:

"what price did you concluded selling the vehicle? also tell me the condition of the vehicle cos am not available to come and check it but i will arrange that with a shipping company...is there anythings will be needed to change or repair on it?do get back to me as soon as possible.

regards."

Jeg er ikke noe god i engelsk, å jeg blir skeptisk med en gang. Hvertfall når de ikke kan komme å se på den selv engang.

Men det som er, er at de kan vel ikke svindle meg heller.. Jeg har lån på bilen, så en evt. kjøper må overføre penger direkte til banken jeg har lånet i. Så om noen kjøper bilen uten å betale så følger vel lånet bilen. Eller har jeg misforstått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplagt svindel.

Det neste de eventuelt prøver på er å gi deg en falsk sjekk eller lignende som er over den prisen du ønsker. Så ber de deg tilbakeføre det som er over.

Kan du ikke tulle litt med de og bruke opp tiden dems ved å la de tro at de kan få kjøpe den? Be de sende deg penger og se hva som skjer:)

Skrevet

Du sier du ikke er god i engelsk, så hvorfor skal han være det??

Du ser vel av navnet hans sånn ca nasjonalitet..??..

Det er jo bare å svare på det han spør om!! Ikke verre enn det! Du vil vel bli kvitt bilen?? Og som du sier; han kan jo ikke få bilen før finansene er i orden.

Skrevet

Man tar da ikke imot sjekk på store beløp fra ukjente mennesker!!!??!!

annie 16.08

Skrevet

Mente ikke at han måtte være noe god i engelsk da vettu.. Men at jeg ikke er det, dvs. at jeg kanskje går glipp av noe vesentlig! I tillegg blir jeg skeptisk fordi det ofte er slik svindel arter seg, men jeg er som sagt usikker. IKKE pga. hans engelsk!

Å så er jeg usikker på mennesker som vil kjøpe en bil til så mange tusen usett.. Bare på ord jeg gir..

Skrevet

Dette er forsøk på svindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...