Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 De ringte litt før 2, prøvde å ringe opp igjen litt etter 3 men ingen tar telefonen:/ Kan ikke fatte hva de vil.. har helt angst her, tenker på alt mulig som kan ha skjedd.. heldigvis er mannen og barna hjemme! Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 kanskje de vil bruke deg som vitne. Kanskje du har mistet noe som noen har lagt igjen på politistasjonen. Er bikja di løs? Er bilen din borte?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Vet ikke om noe jeg har mistet Har ikke bikkje Bilen er ikke borte Vitne?? HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 kanskje de bare ringte feil? siden de ikke har ringt tilbake...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Slapp av. Om det hadde vært noe alvorlig hadde de ikke gitt seg før de fikk svar, evt kommet på døra di. Jeg har blitt oppgitt som vitene ved ettpar anledninger, da ringer de gjerne for å avtale tid for et avhør/intervju. Politiet er til for å hjelpe folk, de er ikke der for å "ta" deg. Og de har ofte en voldsom arbeidmengde. Så det kan faktisk hende de ringer for å si at den saken du var i kontakt med dem om for 6 år siden (eller noe slikt) nå er henlagt pga bevisets stilling. De ringer nok tilbake om det er noe skal du se.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har blitt oppringt av politiet opp til flere ganger. Og hver gang er det en hyggelig mann som vil gi tilbake noe jeg har mistet, lommebok, bankkort eller mobiltlf.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 kanskje du har noen regninger som du ikke har betalt?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 hahahahaha... så politiet har begynt som inkassobyrå nå..??.. HI, dersom du selv vet at du har alt ditt på det tørre, så er det vel ingenting å få hetta av ??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 klart det, har du regninger som har gått til inkasso gang på gang uten at du gjør noe med det så går jo det selvfølgelig videre. Og da er det politiet som tar kontakt. Du har tydeligvis ikke hatt en vanskelig tid i livet ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå