Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jobber der ikke selv. Men har mange venner som gjør. Virker som man blir målt etter utdanning og lønn. Og stakkars de som er ufaglært!! De er jo idioter. Spesial utdannede leger er Gud og så går hiarkiet der i fra og ned?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 "Rang" finnes jo på absolutt ALLE arb.plasser i en eller annen form...
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg skjønner hva HI mener, jeg. Rang finnes overalt, men ikke som jeg har inntrykk av at det kan være i helsevesenet. Der er "noen bedre enn andre" og det er spesielt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Joda, det er et meget tydelig hierarki, hvertfall på sykehus. Samtidig er det en stor forskjell på hva de forskjellige yrkesgruppene kan utrette og har av kompetanse. Kunnskap er makt. Det som dessverre blir litt usynlig noen ganger på store sykehus er hvor viktige ALLE faggrupene er.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg jobber på legekontor, og det er veldig tydelig der "hvem som kan mest". Selvsagt kan legene ufattelig mye mer enn hva vi kan, og noen gang kommer til å kunne, men jeg liker ikke måten vi blir sett ned på hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 æsj, jeg blir kvalm av dette. Tror jeg blir noe annet jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå