♥tosmåtroll♥ Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Sitter å funderer på å skifte jobb, og tenker retning personal ettersom jeg har en god del erfaring innen dette feltet. Hva består dagene dine av?
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Nei, men jeg kunne tenke meg å jobbe med slikt selv. Så håper det kommer masse spennende tips og sånt her etter hvert. Jeg jobber litt på en personalavdeling nå da, men det et engasjement så litt varierende hva jeg gjør... Litt det som trengs. Er stillingen du tenker på end er man planlegger hvor personal skal jobbe til enhver tid? Eller hva ligger i begrepet "koordinator" i den jobben du vurderer å søke?
♥tosmåtroll♥ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Kunne sef tenkt meg å jobbe innen oljebransjen, men jobben jeg ser på er innen rekrutteringsbransjen med intervjuer,oppfølging av personal og arbeidsgiver osv...hmm..spennende...eller? Er litt ute etter en jobb med mye variasjon, er en person som liker det skjer noe for å si det sånn :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, det hørtes jo spennende ut! Her jeg jobber hvertfall hverdagen veldig variert, selv om dette er en kjedelig personalavdeling i en off.virksomhet. Hadde nok aldri kjedet meg om det var fast det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå