Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 mannen min har kjøpt kengurumedaljonger. Det synes han så godt ut... vel, så nå er det opp til meg å finne noe som passer å servere til kenguru. kenguru med brun saus og poteter, kenguru med ris, kenguru i pita.. jeg er virkelig helt grønn... Hva smaker kenguru og hva bør jeg ha til?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, jeg har ikke spist, men Ronny Le Tekrø serverte kenguru når han var med på et sånnt matprogram (4 stjerner middag kanskje?). Det var visst ingen suksess :-p Du får google litt da?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg spiste det når jeg var i Australia, men jeg husker ikke hva tilbehøret var. Det smakte godt;)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Kenguru er kjempegodt, og overhodet ikke fredet. En tanke langreist mat kanskje ;-) Lag en marinade, rødvin hvis du har, evt soyasaus + hvitløk + olje + pepper. Kenguru er uovertruffen å grille, men kan også stekes i panne. Det er mørt og fint - kan i grunn brukes som vanlig storfekjøtt. Kan også strimles og brukes til wok, feks, men litt for fint til å putte i gryte. God middag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå