Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hva er det nå som foregår på Fb? Synes det er så mye rare oppdateringer!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe, jeg har lurt på det samme! Vet at det noen ganger kommer mail med at man skal skrive forskjellige ting på statusen sin, uten å fortelle det til gutta. Men denne her skjønner jeg ikke:)
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 hehehehe... nå kan du lure nå !! )
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Skjønner jo at det skal gi en viss assosiasjon til noe, men at det betyr noe helt annet:) Syns bare hele greia blir for dum, litt barnslig rett og slett. HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Dette foregår;) Har fått en ny lek fra Frankrike, kan prøve å oversette den! Også denne gangen kommer mange menn til å lure på hva det er vi egentlig driver med, hva betydde alle målestokkene. En ny lek, bare for gøy! Videresend denne til alle venninnene dine her på Facebook. Forrige gang kom leken på nyhetene, la oss se om vi får til dette denne gangen også! Hvis du er forelsket skriv - 13 cm på din status, Hvis du ler – 15 cm Hvis du er romantikk – 18 cm Hvis du er sur – 19 b Hvis du har lyst å snakke – 26 cm Hvis du er irritert – 28 cm Hvis du har lyst på shopping – 30 cm Hvis du er kåt – 22 cm Hvis du har lyst på kos – 20 cm Hvis du vil dra på ferie – 35 cm Hvis du er enslig – 40 cm Hvis du leter etter din store kjærlighet – 38 cm Bare sett inn svaret ditt som status, og ikke skriv noe annet. Ha det gøy
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 det centimetergreiene dreier seg om at hvis du er romantisk skriver du 13 cm, lyst til å shoppe 19 cm, og en masse annet fjas. Skikkelig fjortisopplegg. Hensikten er at gutta ikke skal skjønne hva det betyr. Som om de bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 hahahaha... ja, og dere bryr dere ikke..??.. Bare nok til å lage en egen tråd på BiM/DiB om det.. og dette er ikke den første tråden heller... Kall gjerne andre fjortiser, nysgjerrigper'er !! )
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Kommer nok ikke til å henge meg på den her, som med alt det andre rare. HI
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #11 Skrevet 18. oktober 2010 Latterlig morsomt at jeg så en gutt skrive 14cm. Det er jo ikke et av alternativene, så man kan jo bare gjette.... hihihi
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #12 Skrevet 18. oktober 2010 Huff. Stakkar, han hadde vel misforstått hele greia ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå