Gå til innhold

Hva gjør dere på ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....når dere må stå grytidlig om morningene, men ikke har en jobb å rekke?

Føler jeg er den eneste i verden som står opp ca. kl. 06. Hva er det å finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på..

Jeg er sykemeldt og har ingen ting å gjøre.. Er desperat etter en hobby eller noe, fordi det er deprimerende å stå opp i 7 tiden, og bare gå hele dagen hjemme til mannen kommer hjem.. Jeg syntes det rett og slett er deprimerende.

Skrevet

Hehe, husker at jeg også slet med det før jeg begynte å jobbe! Nå har vi en Kiwi butikk rett ved oss, så jeg tok med vesla på handletur rett etter frokosten. Ganske deilig å være ferdig med middagshandling så tidlig:)

Skrevet

rydde hjemme, henge opp vasket tøy, brette tøy...levere barn i barnehagen, gå tur. bruke lang tid på frokosten. se på litt såpeopera. sitte på nettet. masse å finne på hehe

Skrevet

Er ikke så mye å finne på når du har gjort det samme i over 6 mnd:P

Det eneste jeg fortsatt gjør nesten vær dag er å gå tur, og å sitte på nettet.. Men blir jo skikkelig kjedelig å gjøre dette vær bidige dag..

Skrevet

Hadde jeg vært hjemme uten barn ville jeg brukt mye av tiden min på å scrappe og sy. Når jeg er hjemme med lille turbo blir det fint lite tid til sånt. Jeg antar du mente uten barn?

Skrevet

Å neeeia, du er ikke den eneste;)

Her i huset begynner dagen i 5- 6 tida. Blir ikke gjort så mye fornuftig, i og med at jeg har et knøtt på 7 mnd, men om jeg IKKE hadde hatt barn ville jeg nok gjort mye husarbeid (jepp, ryddefreak!) trent mye, prøvd å være sosial (du har vel venner i turnusarbeid?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...