Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan reagerte hans exdame da hun fikk vite at dere ventet barn sammen?? Forandret hun seg til det negative?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, det gjorde hun. Det var ikke positivt for samarbeidet med henne.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Huff da, men hvordan taklet kjæresten (mannen) din dette?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hun ble potte sur. Det kostet masse overtalelse å i det hele tatt få gjort en avtale med henne omkring å ha ungene når eksmannen hennes - dvs samboeren min - skulle følge meg på sykehuset. Aller helst hadde hun nok likt om jeg fødte aleine, mens eksmannen hennes satt hjemme med ungene fordi det var en avtalt pappahelg. Men så traff det seg slik at jeg fødte på en dag da hun selv hadde ungene, og da ble det også galt! For da fikk min sønn komme på fødeavdelingen og møtt lillebroren først, og det ble kjefting om hvor urettferdig det var at ikke pappaen hadde hentet hennes barn sporenstreks så de fikk besøke... Det blir gærent uansett. Hvis dama er sjalu og ikke ferdig med forholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå