Gå til innhold

finner ingen passene overskrift.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er gift med en mann.De har funnet ut at han er steril.Kan ikke få barn sammen. De har nå kommet fram til at de skal bruke sæd-donor.Slik at hun kan gå gravid.

Kunne dere ha gjort dette?

Mannen sier at han kommer til å elske dette barnet som det var han eget. Hans største ønske er å få barn og sier at han gleder seg til dette hvis de skal være så heldige å lykkes.

Vi har diskutert dette i venninne gjengen og er ikke alle som kunne ha gått den veien.

Jeg derimot ser ikke problemet med dette. de får ett barn. Hun kan gå gravid som hun så inderlig ønsker. Han blir barnefaren,selv om han ikke er biologiske faren.

Sier masse om kjærligheten mellom disse 2.Andre kvinner kunne ha valgt og forlate mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at mange ville ha forandret mening om det var dem selv som var i en slik situasjon. Og kjempeflott for dem som er så åpen om dette.

Ville nok tatt samme valg selv:)

Skrevet

synes det virker som et godt valg som passer for dem!

Hva skal man si om de som adopterer da, de er jo hvertfall ikke de biologiske foreldrene, men allikevel vil jeg tro de elsker ungene like høyt som vi gjør våre biologiske barn!

Synes det er dårlig at venninnegjengen hennes snakker som om henne og mannen når de egentlig burde støtte hennes valg. Hvem er de til å si noe, de har vel ikke vært i akkurat deres situasjon?

Det er vel en sånn ting man må kjenne på kroppen selv for å forstå!

Skrevet

Nei det har de ikke. hun ble veldig skuffet da hun hørte at de ikke forsto eller støttet de.Så nå har hun kutta de ut.Orket ikke å ha venner som ikke ville støtte henne i denne prosessen.Gjorde ett klokt valg i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...