Gå til innhold

Hva spiser dere iløpet av en dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er småkvalm og svimmel hele dagen så må spise vær 2.5-3 time,men lurer på om d blir for mye. jeg har stoffskiftesykdom å legger lett på meg, å har allerde gått opp en del siden jeg ble gravid. er 11+4 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal me sjå -

Ei stor skål frukostblanding til frukost, dvs All Bran med ekstra lett mjølk. Er jo ein del sukker i denne likevel, men men. Eventuelt to skiver - det kjem an på kva eg har lyst på.

Eit eple, druer e.l. sånn midt mellom frukost og lunsj må eg og ha.

Til lunsj går det eit par skiver, med for eksempel kvitost og paprika, salami dersom pakka er ganske nyopna, brunost e.l. Hender eg kliner til med Nugatti også...! ;) Eller rørte jordbær, nam nam!

Til middag et eg vanleg porsjon, dvs like mykje som før eg vart gravid. Til dømes to poteter, tre kjøttkaker, masse brokkoli/blomkål (dette er eg veldig glad i) og brun saus.

Til kvelds er det to nye skiver med pålegg.

Men det skal også seiast at eg er ganske fæl på snopet - eg prøver å bli betre, men det blir jo eit par striper sjokolade eller litt chips...eg likar best saltstenger, og det er i det minste "sunnare" enn vanleg chips, då. Litt flaut, men eg et sikkert snop 5 av 7 dagar i veka...*gremme*

Før eg vart gravid åt eg vel omtrent det samme som over, men berre ei skive til kvelds. I første trimester var eg skrubbsvolten og kunne ete to skiver til frukost, tre til lunsj OG ei skive som mellommåltid, men dette har gitt seg no i andre trimester heldigvis...Eg har gått opp ca 2,5 - 3 kilo til no. Er 14 veker. Dette har lagt seg på puppar og mage! :)

Skrevet

Ps - vektauken roa seg då ulvehungeren forsvant, naturlegvis. Dei siste 2-3 vekene har eg vel gått både opp og ned nokre hundre gram.

Skrevet

Frokost: Starter dagen med ett glass vann , yoghurt yoplait 0% med havregryn oppi , eller havregryn med melk, en frukt og en stor bolle med café au lait.

Lunsj: frukt eller f.eks. gulrøtter (har fått sikkelig dilla)

Middag: starter som regel med en salat , grønnsaker(brokkoli,gulrøtter ol.) fisk eller kylling/kjøtt. Jeg er veldig glad i fisk , så det blir som regel mest av det. Rundstykke eller baguette har jeg v/ siden av.

Kvelds: som regel bare en thé med melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...