Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 så jeg lurer på om han snakker sant.. er det noen som vet når vi får greie på hvor mye vi tilbake på skatten? mannen har et enmannsforetak (eller hva d heter) så vi får ikke tilbake før denne måneden! Setter stor pris på svar!!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Du kan ikke bruke "Vi" når det er mannen din sitt foretak. Du har ingenting med hans økonomi å gjøre. Du må inn som medeier i hans firma for å ha noe rett på disse skattepengene og evnt. noe info om pengene.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 For et svar.Hvis dere har felleseie har du vel litt med hans økonomi å gjøre. Men det viktigste er vel hva slags avtale dere har dere i mellom når det gjelder økonomi. Men kan nok ikke svare på spørsmålet ditt jeg heller...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Dersom dereer gift kan du gå i banken og få kontoutskriften hans. Det er din rettighet som gift.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 heisann! Han får ikke noe penger inn på firmaet sitt (han har en annen jobb, men hadde det firmaet når han var yngre og tok div jobber på det) Meg og min mann har helt og fullt felles økonomi. Vi fikk barn da han studerte og gjorde da et valg om at jeg skulle støtte han mens han fikk en utdannelse sånn at vi kunne få det greiere senere. Men har vært mye rot økonomisk i det siste og jeg lurer bare på når vi får igjen/evt får vite hvor mye vi får igjen på skatten. Han sier nemlig at vi får en god del igjen, men han mente jeg også skulle få mye igjen og det slo fullstendig feil og jeg endte med å skylde penger!! hi
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Dere får vel et brev i posten om antatt oppgjør. Det har dere sikkert fått? Eller kommer det vel et samtidig med pengene, ev gjelda som beskriver dette beløpet. Be om å få se brev.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Skatten kommer rundt den 20. denne måneden. Da blir listene lagt ut
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 thanx.. det er det han også har sagt! At vi får vite rundt den 20ende!!! hi
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 jeg fikk melding i dag om at nå ligger det klart på nett, men som de skriver over her er det onsdag som er dagen hvor skatteoppgjøret er klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå