Gå til innhold

tullete syklus...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen av dere kan hjelpe meg å finne en forklaring på min tullete syklus? Jeg har alltid hatt syklus på 28-29 dager, men etter to tette fødsler satte jeg inn hormonspiral. Denne tok jeg ut i mai, da hadde jeg hatt den i 4 og et halvt år og var klar til å prøve på barn nr. 3. Fikk mens etter bare 2 dager og syklus på 28 dager de to første mnd. Etter det gikk syklusen ned til henholdsvis 27, 26 og 25 dager de neste tre mnd...? Hva kan dette bety? Selv det siste halvåret med hormonspiral hadde jeg syklus på 28 dager, så hvorfor er den så rar nå? Håper noen skjønner dette bedre enn meg, er litt redd det har noe å si for fruktbarheten, er jo ingen ungdom lengre (32år).

 

Har ikke hatt problemer med å bli gravid tidligere selv om jeg på forhånd hadde gått på p-piller i 7 år med den første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...