2søtesmåh Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg startet i juni/juli og gjennoførte 10 dager pr level i løpet av 34-36 dager:o) Har etter det gått gjennom alle level en gang i uka hver,- samt annen trening. Men jeg blir IKKE sterkere i armer..Push-upsen som vi starter med på level1...15stk første tunde og 11-12 andre runde...Prøver og presse meg til å klare både flere og komme med lenger ned (nese/bryst berøre bakken) men har ikke sjans..... Har kjøpt meg manualer på 2 kilo nå, hittil har jeg brukt 1kgs...Så får jeg se om det hjelper..Men VET at noen øvelser blir umulig for meg med 2kilos....For det er så vidt jeg greier med 1kg... Er det flere svake i armer damer som opplever full stopp i fremgang der? Bena og mage er nå "konstante";- men vet at om jeg gidder kan jeg legge inn et gear eller to ekstre og øke styrke der, men er fornøyd som det er.....Men armene da....De BLIR ikke sterkere...Ser mer muskler, de er fastere, men vil bli sterkere.......Hva kan man gjøre mer enn å presse seg maks. Jeg skjønner det bare ikke.....Like dritsliten og helt "på kanten" av hva jeg greier på flere av armøvelsene, og det blir IKKE lettere.....SUkk......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå