Gå til innhold

Noen hare begynt å sette frem utstyr..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

.. Og vasket klær?:)

Jeg har fortsatt så lite å vaske og sette frem, at jeg tror jeg kommer til å sette opp de store tingene etter vært som de kommer i hus, og tøy/sengetøy kommer jeg til å vanske om en stuns til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg har d aller meste klar. alt utstyr er kjøpt og klart. noe klær er vasket. skal tørke støv å å vaske over gulvet før han kommer. men ellers er vi klar. og jeg er veldig glad for d, for formen er heller dårlig om dagen. så nå kan eg bruke tiden på å slappe av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel egentlig som deg her hos meg. Jeg har få av de viktigste tingene og lite klær, sengetøy, tepper osv. Kommer nok også til å sette opp sengen å sånn med en gang vi får kjøpt det. Og håper formen blir så bra igjen at jeg kan få vakset ned hele leiligheten noen ganger før han kommer. Sånn at vi kan komme hjem til et rent og fint hjem når lillegutt melder sin ankomst, og sånn at jeg slipper å tenke på at det ser ille ut hjemme, når jeg vet at vi kommer til å få en del besøk i begynnelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking er vel en av de få "pliktene" til faren mener nå jeg.... Da vi fikk førstemann, forventet jeg vasket hus når vi kom hjem fra sykehuset. Og det hadde han gjort :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler skap og kommode men ellers er d meste på plass, koser meg med å vaske tøy og andre ting om dagen. Venter med å sette frem og "innrede" soverommet til stesøster kommer på besøk så hun kan hjelpe til og på den måten forhåpentligvis føle seg som en del av dette. Hun bor i Sverige så vi har henne ikke så ofte og lillebror skal overta hennes rom etterhvert. Så håper dette gjør at hun ikke føler at hun blir "satt til side", og at hun fremdeles er utrolig viktig for oss!!! Hun er 5 nå, så kan kanskje bli en liten utfordring, noen erfaringer....?? Burde kanskje startet et eget innlegg for dette men her kom d...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste av klær og sengetøy, tepper og dyner ligger nyvasket og klart i den nye kommoden vi nylig kjøpte til barnerommet, sprinkelsenga har stått klar siden vi kjøpte den i sommer :) da mangler bare å få vogn, bilsete og stellebord i hus :) og ta en skikkelig vask før han kommer, ellers venter vi med å ordne i stand barnerommet til vi skal begynne å bruke det, siden han skal ligge på rommet vårt den første tiden :) så slipper å stresse med det før fødselen :)

 

Til annef: vet ikke om det går an å forberede så mye, bortsett fra å snakke mye rundt det å få baby, og om babyens behov(at den trenger hjelp og omsorg hele tiden,(og også om hennes forventninger til det å bli storesøster) og når han har kommet til verden så er det nok viktig å la henne få være med på det meste rundt stell/mating, la henne ta del i det å ikke la henne føle seg utenfor, og viktig at den som er mamma eller pappa bruker litt ekstra tid med henne og ikke babyen akkurat de få dagene hun er hos dere :) og høres fint ut å la henne ta del i å ordne istand til han kommer da :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vasket det meste av alt tøy, sengetøy, ledd og div baby utstyr

 

vi har fått mye brukt men har også kjøpt litt nytt

seng, vogn, stellebord, bilseter

 

barnerommet kommer jeg ikke til å ordne før jentene er så store at de kan bli med på det selv. rommet de får når de skal sove på eget rom er lyst og trivelig i utgangspunktet. Så der blir det bare å vaske å henge opp noen søte gardiner.

 

gleder meg til tvillingene kommer nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt er kjøpt inn ;) stellebordet har allerede vært klart i noen uker - gikk nemlig sykemeldt en uke og koste meg med det ;)

 

skal vaske klærne første dag av permisjon tenker jeg, må vente på at kommoden jeg har malt tørker skikkelig og blir kvitt malingslukta før jeg kan legge klærne i den. ellers er det vel bare å vaske rommet og re opp babysenga :D 34+5 i dag og gleeder meg :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...