Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Når jeg setter inn en annonse på ønskes kjøpt og skriver en maxpris på 5000, så får jeg ørti svar på: Jeg har en du kan få kjøpe. Ser du har maxpris på 5000, men du kan få denne til 9500,- Åååhhh jeg blir så irritert!!!! Om de ikke vil selge til 5000 må de da gi faen i å svare da!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Folk prøver seg vet du... Er enig i at det er frekt da!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Maxprisen er da ikke satt der for moro's skyld! Må legge til at jeg virker smålig som vil gi 5000 for noe som kan være verdt det dobbelte, men det er mange nyanser på den tingen jeg søker, så 5000 kan være en høy pris også. Jeg blir så sur av plenty mailer fra folk som har lest budskapet, men ikke gidder å respektere det :-(
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Skjønner at du blir irritert, men ro deg litt ned! Trenger ikke skrike til meg... Hva er det du søker for noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå