Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Her sovet maks 3 timer sammenhengende siden fødselen for en måned siden. I natt var jeg opp med eldste som skulle på do 16 ganger. I dag tidlig brast det totalt for meg g jeg ble veldig sint og sa at jeg hoppet ut av vinduet hvis jeg ikke fikk sove snart... Vet det er å ta hardt i, men vil så gjerne ha litt kjærlighet og støtte fra min kjære. Ber han om det hver dag. Han sier det er ikke så lett, er trett han også. Så da svarer han "ja så hopp ut da hvis du får plass i vinduet! La på meg 17 kg i svangerskapet og er nok litt lubbe ennå, men nå føler jeg meg bare neda verre og ikke verdt å elske. Orker ikke mer akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ikke gi opp! Har du ingen du kan ringe til, som kan komme og avlaste bare for noen timer? Familie, slekt, venner. Det er viktig at du får sove litt, skjønner godt at du er utslitt nå. Dere er nok utslitte begge to, tror nok ikke mannen din mener å være slem, hvis dette ikke er noe du hører fra han ellers! Det er lett å bli irrasjonell når man er sliten og trøtt. Husk at det uansett blir bedre! Det er tungt den første tiden, særlig når du har flere barn, men til slutt så vil det letne for dere begge. Prøv å få noen til å komme over så du får sove litt! En barnevakt kan prøve å gi flaske, så kan du pumpe deg før du legger deg. Da får du kanskje sove litt lenger Husk også å snakke med mannen din når du har fått slappet av litt. Det er greit nok at han er sliten, men han bør få vite at det er utrolig sårende å bli angrepet på den måten når du er så sårbar. Sender deg noen varme tanker, og håper det går seg til for dere snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå