Gå til innhold

Til dere som er på jobb nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så nettopp en tråd om hvor lenge folk hadde vært her inne.

Av en eller annen grunn har jeg trodd at de fleste her er som meg, hjemme i permisjon og sitter her når baby sover.

Men når jeg ser hvor lenge folk har vært her tenker jeg at sikkert mange av dere er tilbake i jobb men har blitt så hekta at dere er her også i arbeidstiden.

Da lurer jeg - hvor mye tid bruker dere her hver dag? Og hva sier arb.giver til det om det oppdages?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg i permisjon med nr 2, har jobbet godt og vel over et år mellom. Jeg er ikke på dib i arbeidstiden.

Skrevet

Vel, jeg er for tiden student, Og har feks i dag undervisningsfri. Og da kobler jeg av fra matte med litt bim. Det er sikkert mange studenter her.

Også er det helt sikkert veldig mange som har utvidet permisjon, som er uføretrygdet, som er sykemeldte (for kortere eller lengre perioder) eller som har avspasering.

Også er det nok den aller største gruppen: de som jobber turnus, har fri på dagtid, som ikke er på jobben fra 8-4. Husk det er nok mange som feks jobber i helsesektoren her. Som jeg, før jeg ble student hadde jeg en turnus der jeg faktisk bodde borte (en slags medleverturnus), hvor jeg stort sett gjorde som hjemme selv om jeg var på jobb(så film, sørfet, laget mat, sov).

Også er det helt sikkert noen (få) som du fremhever, som sitter på jobb. og er bittelitt avhengige av dib/bim og benytter rolige perioder til å sjekke om vi her inne har gjort noen sprell siden sist. ;-)

Skrevet

Virkelig MÅÅÅ lære meg å krysse bort anonymknappen!

Hilsen 10:18.

Skrevet

Sjølvstendig næringsdrivande! :) Har eit kreativt yrke, så det er deilig å la hjernen gjera noko heeeilt anna i ti minutter. I tillegg er det mykje fin inspirasjon her inne, då! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...