Mari-mamma Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Hei dere. Legger inn denne her inne også jeg. Her er det jo mange damer med erfaringer:) Gratulerer med spire i magen forresten! Håper jeg kan holde dere med selskap her inne snart! Jeg er i gang med CB fertilitetsmonitor, men etter testen i dag er jeg i tvil om den er til å stole på....Jeg har laaange sykluser, minst på 42 dager. I dag er jeg på dag 12, og monitoren viste høyt fertilitetsnivå. Med 42 dagers sykluser har jeg jo regnet med at EL er rundt dag 28 hos meg.... At jeg får høyt fertilitetsnivå i dag er liksom HELT etter boka, og jeg begynner å lure på om monitoren bare tar det for gitt at det skal være høyt på dag 12....Noen som har erfaring med dette?
Mari-mamma Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2010 Må føye til at jeg hadde en SA i forrige måned...
jente_80 Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Hei Har ingen erfaring med denne selv, men sykluser på 42 dager er i greeeenseland. Har du lengre sykluser vet jeg ikke om monitoren funker så bra. Du kan lese mer her hhttp://www.clearblue.com/no/clearblue-fertilitetsmonitor-sporsmal-og-svar.php#6 og litt ekstra info her: Dersom du nylig har vært gravid (også dersom svangerskapet ble avbrutt), bør du vente til du har hatt minst to naturlige menstruasjonssykluser på rad (hver på mellom 21 og 42 dager) før du bruker Clearblue Fertilitetsmonitor. På denne måten sikrer du at resultatene ikke påvirkes av humant koriongonadotropin (hCG), som du fremdeles kan ha i kroppen like etter graviditeten. Lykke til Du finner masse nyttig info i den første linken
Plutselig_gravid Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Har ingen erfaring med denne. Men har også tidvis sykluser på rundt 40 dager, men ved SA og MA har jeg merkelig nok hatt korte (ca 28 dager) sykluser med tidlig EL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå