Gå til innhold

Hjemmetreningsapparater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt så my tid til å komme meg ut for å trene etter at vi fikk 2 små, vurderer nå derfor å anskaffe hjemmetreningsapparat:-) Hva er deres erfaring - blir de brukt eller blir de bare et dyrt klesstativ? Og hva er best? Tenkte egentlig mest på tredemølle, men kanskje er elipsemaskin eller spinningsykkel bedre? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

Tror jeg skal gå å legge meg. Leste overskriften og lurte fælt på hva du skulle med hjemmebrenningsapparater =o)

Skrevet

Har en ganske dyr ellipsemaskin hjemme, og jeg elsker den! Nå kan jeg trene uten å måtte organisere barnevakt osv. Trener når poden er lagt seg, da er det fritt fram. Beste er å kjøpe en som er i god kvalitet, en god skjerm som er motiverende istedenfor å telle en og en kalori, og som er så tynn at det er rett før den knekker. Det er de som er billige som ender opp med å bli klesstativer.

Skrevet

Det som tar aller minst plass og som gir bra trening for hele kroppen (men ikke kondisjon) er en terapimaster. Det eneste som trengs er to fester i taket og man kan ta apparatet lett ned om det er i veien.

Veldig bra for støttemuskulatur. De har den bl.a. på xxl.

Kjøper du en sånn balansepute i tillegg så er treningen komplett.

Skrevet

og en ting til - dersom du kjøper "rygg"-treneren i tillegg, har ungene en super innehuske til vinteren!

Skrevet

Jeg hadde en ganske billig ellipsemaskin stående i kjellerstuen, men den ble ikke så mye brukt. Hadde kanskje brukt den mer hvis jeg hadde hatt TV der nede, men det hadde jeg ikke den gangen. å den ble gitt vekk.

Jeg tror jeg hadde brukt en tredemølle mye hvis jeg hadde kjpt det nå, for nå har vi fått oss TV i kjellerstuen. Men mannen min har akkurat kjøpt seg en flott spinningsykkel som vi setter opp dag, så de blir det den i stedet.

Skrevet

Flere? Eller kanskje stepmaskin... ??

Skrevet

Flere? Eller hva med stepmaskin... ??

Skrevet

jeg har en steppmaskin som jeg fikk av barnefaren. synes den er bra, og man merker at man trener også. må nok ta den frem igjen:)

ps. den tar liten plass og du trener romper og lår:) har tenkt å skaffe meg vekter etterhvert også.

Skrevet

Elipsemaskin er bedre enn sykkel, trener flere muskelgrupper. Og litt billigere enn tredemølle, samt mindre plassbrukende.

Har en elipsemaskin til 2500. Funker som f.....Trenger ikke noe dyr maskin, til syvende og sist er det en selv som må trampe og bestemme intensiteten :o)

Har en egen "løype" jeg bruker på min maskin og når våren kommer så jogger jeg lett 15km uten stans.:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...