solia Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Er virkelig Reima vinterdressene varme? Hver gang jeg kjenner på en Reima dress kjennes de fryktelig tynne ut. De er jo foret med tynt vatt. Den kan da umulig være varm tenker jeg. Er opptatt av å kjøpe en varm og god vinterdress.
It's all about me Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Den er varm ja. Men skjønner tanken din, reagerte på det samme første gang jeg møtte en Reima dress jeg også. Men ga den en sjanse heldigvis. Trenger ikke være så tykk bare det som er der er bra )
Mor Løvehjerte Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Ja, de er tynne, innmari lette og veldig gode og varme. Bor selv i en veldig kald landsdel, og kan med hånden på hjertet si at jeg er utrolig glad det fins dresser som denne (-og at dressen fra i fjor passer fremdeles, siden den kosta skjorta og litt til .
August gull Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, de er varme! Med ull trøye/longs og et tynnt eller tykt lag med ull til, alt etter kulden, så er gutten god og varm. De er så myke, lette for de små å bevege seg i, og greie å ta på syns jeg.. Koster mye, men ikke ille viss man kjøper på salg om våren ;-)
*Minnie Mus* Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Nei jeg er ikke enig. De er ikke varme. På kalde dager, bruker vi en ulldress under reimadressen. Det trenger vi ikke på feks coop sin vinterdress. Synes Reima er veldig bra med tanke på bevegelighet og sånn (særlig til de minste), men du må kle på litt lag for lag for at den skal være varm nok:-) Det er min mening.
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Trodde det var litt av meningen jeg da. Å ha to lag under dressen på kalde dager. Her har vi da ull innerst, strikket ullbukse og strikkegenser og så reimatec vinterdressen Fungerer som bare det
August gull Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Tror jeg har varme barn Jeg vurderte friends dressen til gutta, men da måtte jeg hatt en tynnere parkdress i tilegg, for de hadde kovnet i den tykke fleecen... syns det er det som er ok med reimadressene, de holder frå nå til våren, så justerer jeg etter temperaturen ute med hva de har under.... og isolasjon i stumpen til de minste, det er godt når de sitter på bakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå