Gå til innhold

Hva slags forhold har dere til svigermor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare en eks-svigermor, og vårt forhold er helt supert :) Vi er gode venner, og hun kommer på helgebesøk når det passer seg sånn :)

hehe.. har et mye bedre forhold til henne, enn hva jeg har til min eks. Hun blander seg ikke, og viser interesse for sine barnebarn og meg. Som jeg gjør med henne :)

Sikkert merkelig for mange, men jeg er glad for det. For da har i det minste barna kontakt med fars side av familien, selv om far ikke er noen "superfar" ;)

Skrevet

Jeg har et forferdelig dårlig forhold til min svigermor. Synes hun er barnslig, uansvarlig og egoistisk. Hun var ikke noe særlig til omsorgsperson for mannen min da han vokste opp (reiste fra ham i lange perioder og brukte vilt fremmede som barnevakt ofte), hun vil helst bestemme over oss (hun tror hun vet alt bedre enda hun ikke fikk til noenting med sine egne unger) og for å toppe det hele: i sommer fikk hun likevel ansvaret for guttungen vår en ettermiddag. Som en gest for å vise godvilje. Tenkte jo at hun ville forsøke å gjøre sitt beste, men hun satte ham i fare med vilje og LO av oss da vi kom for å hente og irettesatte henne. Ikke noe særlig godt forhold, med andre ord...*Sukk* som jeg savner min gamle svigermor...mer enn jeg noengang savnet sønnen hennes. Hm, er vel derfor hun ble ekssvigermor gitt:)

Skrevet

Bedre forhold til henne enn til min egen mor...

Skrevet

Jeg syns hun er en kjempegrei dame, men hun kan bli litt plagsom innimellom - men hvem kan vel ikke det ?

Skrevet

Har et helt fantastisk forhold til min svigermor, er bare helt utrolig heldig! Føler meg virkelig velkommen inn i familien.. :-)

Skrevet

Har et veldig godt forold til min svigermor;) Hun er veldig snill og omsorgsfull og er en fantastisk farmor for våre to små gutter!

Hun vil oss alltid det beste og barna våre er kjempeheldige som har en bestemor som viser en sånn interesse for dem både når det gjelder ting (hun kommer ofte med penger så vi kan kjøpe klær, sko, leker osv)Men det viktigste av alt all den kjærligheten hun viser sine to barnebarn som hun er superstolt og kjempeopptatt av;) Jeg er utrolig glad i min snille og gode svigermor, hun er et fantastisk flott menneske;)

Skrevet

Svigermoren min er helt fantastisk snill og viktigst av alt verdens beste farmor så det er jeg veldig glad for:) Er ikke en selvfølge hører jeg rundt...

Skrevet

Vi pleide å ha et greit forhold, snakket i tlf. selv om mannen var på jobb, etc.. Men etterhvert har det blitt dårligere. Hun har vist seg å være en ganske smålig og usikker person som kritiserer og baksnakker absolutt alle, og det gjør hun garantert med meg også.

Da vi fikk barn ble hun enda verre, og alt jeg gjør er feil. Derfor har ikke hun og jeg noe særlig kontakt lengre. Jeg skull ønske vi kunne ha et bedre forhold.

Skrevet

hehe 22.45 kan du ikke beholde mannen din da men bytte henne i eks svigermor?! hehe..typisk at hvis sønnen er teit så er moren grei osv:)

Skrevet

BOR 45 MIL UNNA, SÅ HAR ALDRI SNAKKA MED HU ENDA.HAHA.

Skrevet

Til min nåværende svigermor har jeg et upersonlig forhold.

I 6år prøvde jeg å ha en god relasjon til henne, prøvde skikkelig hardt. Men hun har ikke tatt noe ansvar for sin del av vår relasjon. Da innså jeg til slutt at jeg var kommet i en relasjon hvor jeg ga kjærlighet, respekt, hensyn til hennes følelser og inkluderte henne. Mens hun ikke ga noe tilbake, kun interissert i seg selv og tok seg tilrette på utallige frekke måter og når jeg tok det opp med henne bare blåste hun det vekk, latterliggjorde meg eller ringte sønnen og tok på seg offerrollen. Når det var hun som i utgangspunktet behandlet meg svært dårlig. Hun prøvde også ofte å skape splid mellom meg og mannen og møttes ofte med min mann sin eks(og mor til særkulls) og har ikke lagt sjul på at hun ønsker at han skal ta henne tilbake, selvom vi har vært sammen nå i 8 år og har 2 barn sammen. Tror det bunner i sjalusi, hun er singel og det er eksen til min mann også. Håper at de finner en mann snart slik at de kanskje blir litt mer opptatt, men ingen av dem har vært i forhold som har vart lenger enn ca.3 måneder de siste 10årene... Prøver så godt det går å distansere meg fra dem, fokuserer heller på barna og mannen som jeg elsker :)

Skrevet

Hun er en fantastisk barnevakt, og hun er så glad i barnebarnet sitt. Ringte i dag for å si hun hadde litt savne-abstinenser, har ikke sett henne på en uke. Deilig når min egen mamma (verdens beste) bor litt langt unna.

Skrevet

Hun er en herlig dame som alltid stiller opp og passer ungene når jeg må på jobb, er så deilig å vite at hun passer dem og ikke fremmede.

Blander seg ikke i ting hun ikke har noe med. Har vært utrolig heldig som fikk henne som svigermor, svigerfar og svigerinner er også helt topp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...