Gå til innhold

Noen som har erfaring med nitro city?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den på snø føre? og grus føre?

tenker da på siden de svingbare hjulene er så små.

vil ha generell erfaring også. er dere fornøyd med den? hvor lenge kunne dere bruke bagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Nitroen min, en drøm å trille :-) Sønnen min er kun 3 mndr, så bruker bagen ennå. Er han like ivrig på å sitte og se som storebroren, bytter jeg til sportsdelen når han er 6 mndr. Vogna er ikke god på slaps- og sluddeføre, men når snøen blir hard er den kjempegod. Grus er den heller ikke så bra på. På skogsstier funker den kjempefint.

Til tross for at den ikke er så god på slaps og grus, angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte Nitro. Lett og smidig vogn, perfekt for meg med kranglete bekken.

Anbefales :-)

Skrevet

takk for svar:)

nå bor jeg i Bergen så det blir vel mest slaps her. står mellom nitro city og city cross, aner ikke hvilken jeg skal velge.

Skrevet

Har hatt min i over 1 år nå, og elsker den! Har forsøkt mange vogner nå, og ble veldig positivt overrasket over den på snøføre. Jeg trodde den ville blir dårlig på dette, men den er ikke noe verre enn andre vogner. Faktisk. Er det skikkelig slaps, så setter hjulene seg fast uansett hvilken type vogn man har, og man må dra vognen etter seg. Samme med løs grus. På fast grus er den hel grei, bedre enn forventet her også. På humpete og hullete asfalt derimot er den ikke noe særlig tess, da kan de små hjulene foran "hoppe" litt. Kurven under er også en vits egentlig, vanskelig å nå med sportsvognsdelen på, men det er også det eneste minuset synes jeg. Eller er jeg utrolig fornøyd med vognen, og kan virkelig anbefale den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...