Mamma til go'jentene Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Så det var en som solgte en del brukt babytøy her for litt siden. Jeg har store mengder pent og lite brukt babytøy til salgs. Jente. Jobber med barneklær, så har uforholdsmessig mye klær, og det meste er som nytt (brukt 1-2 ganger)! Er det noen som er interessert? Kan selge som pakker eller hver for seg. Har alle størrelser opp til 80 nå i første omgang, men har også til 98 dersom noen er interessert i det.
LadyLuck & Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 får en tantunge i mai.. vet de er på jakt etter klær, både brukt og nytt.. prøvde å sende PM, men står du ikke har profil..
Mamma til go'jentene Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2010 Stemmer kanskje, har ikke profil, er så dårlig på sånne greier.. Hvis det funker sender jeg deg en privat mld med en finn annonse jeg har ute.. Mye babytøy som kan samles til en fin pakke om ønskelig..
Gjest Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Ja Jeg er int i pakker fra str 74 oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå