MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Tenkte sønnen min skulle få Lego kalender til jul, men hvilken kalender(med ting i) har de som kan passe til jenta mi på 2,5 år?
LadyLuck & Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 hva med hjemmelaget kalender med småting i (hårstrikk, klistremerker etc) luer på å lage sånn til 2,5åringen her i hus http://www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=430&Itemid=1
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2010 Den var ikke dum Hun er veldig opptatt av hårpynt osv så det er jo noe hun trenger endel av.(forsvinner som oftest i barnehagen) Tusen takk for supert tips!
It's all about me Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Jenta mi på litt over 2 elsker Playmo. Så hadde jeg ikke laget en egen kalender til henne selv hadde jeg kjøpt Playmokalenderen.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. oktober 2010 Søkte på playmo nå og ser at de har jo en jentekalender Trodde bare det var gutteting med playmo eg... Da får vi se hva vi velger Tusen takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå