Gå til innhold

Hjelp! Stundent og gravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør vi nå?? Begge er studenter, jeg har et barn fra før og f¨r utvidet overgangsstønad. Vi har vært sammen i 6 måneder, men bor ikke sammen. Han vil beholde, til og med gifte seg med meg. Det jeg er redd for er økonomien. Må en av oss, da meg, avbryte studiene pga graviditeten? Det er ikke planlagt, men han er så glad og jeg også egentlig! Abort hadde ikke vært tale om uansett. Noen som vet noe om det økonomiske her? Vil jo da ha termin i sommer, og begge har ett år igjen etter sommeren, altså to år med dette året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! =)

Dytter litt på denne..

Jeg er i akkurat samme situasjon selv. fant ut at jeg er gravid idag faktisk. Jeg og kjæresten har vært sammen i 1 år. Jeg har en sønn på 3 fra tidligere forhold. Han jobber jeg er student og får utvidet overgangsstønad pga at jeg studerer. Jeg har virkelig lyst til å fullføre utdanningen og er avhengig av o.gangsstønaden som jeg får nå. Det er jo min eneste inntekt, for ettersom jeg ikke har jobbet fra jeg fikk første barnet mitt har jeg vel ikke krav på fødselspenger? Huff, ikke lett dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...