Gå til innhold

Hvor lenge bruker man bagdelen på en vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på hvor gammel barnet er når man slutter å bruke bagdelen på vognen og går over til eventuell sportsvogn/sportsdel? :)

Hilsen en førstegangsgravid.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytta til sportsvogn når han var 5,5 mnd

Skrevet

Det kommer helt an på.... Vi byttet til sportsdelen da han var 4 måneder gammel, men jeg vet andre som ikke har byttet selv om ungen er 8 måneder gammel.

Men jeg vil tro at rundt 6 måneder er vanlig.

Skrevet

Vi brukte den i 4 mnder, kommer an på hvor stor/lang unge du har ;)

Skrevet

Vi hadde dypvogn til første og den brukte hun til hun var 9 mnd.

Til andre hadde vi en sportsvogn med mykbag og vognforlenger.

Skrevet

6 mnd var min. Bagen passet da fortsatt, men han ville opp å sitte mer. Var midt på sommeren også, så var ikke så stort behov for f eks lun vogn.

Neste baby ventes til våren, og selv om det er vanskelig å planlegge så satser jeg på å bruke bagen til hvertfall 8 mnd, i og med at det blir vinter.

Men sportsdelen er lun og god, så tror ikke det skal bli noe problem å skifte tidligere heller.

Skrevet

Ja, ok.. Takk for svar alle sammen!! :) Lønner det seg da å kjøpe en kombivogn eller en original barnevogn og så en liten sammenleggbar vogn? Tenker ikke da økonomisk, men praktisk.. ;)

Skrevet

Jeg brukte til hun var over et år for vi fikk barn i aprilog trengte lun vogn lenge.

Skrevet

med nr 1 bytta me når han var litt over 1 år...

med nr 2 ble den bytta ut etter 4 mnd..brukte samme vogna på begge barna

ha vel litt med hvordan babyene er ...første sov som regel hele tiden i vogna når me gikk tur, eller bare satt rett oppreist i baggen da han var våken.

minste har mislikta vogna fra dag 1, så etter 4 mnd var jeg lei av hylig og skriking hver gang me gikk ut!hjalp litt med sportdelen, men er enda ikke helt fornøyd over å sitte i vogn:P

Skrevet

Vi byttet når mini var ca ca 6-7 mnd. TFK-vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...