Gå til innhold

Gravid - på "bråkete" konsert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er det ok?

Jeg håper ikke jeg blir sett på en av disse overhysteriske når jeg stiller dette spørsmålet, men jeg lurer altså på om det er ok å dra på konsert, av typen "bråkete" når man er gravid? Jeg kommer til å være ca 25 uker på det aktuelle tidspunktet. Har noen av dere spurt jordmor/lege om dette? Jeg spurte nemlig en som skulle være godt kvalifisert, og hun mente at det kanskje ikke var noen god idé, pga bassen. Men er det noen av dere som har fått andre svar? (Ja, jeg har jo veldig lyst å dra, men hvis det faktisk ikke er bra for barnet er det jo ikke noe alternativ...)

Tar gjerne i mot erfaringer fra dere som har dratt på konsert... Regner med at det er mange?!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Baby i magen min har i år vært med på Metallica, AC/DC og skulle etter planen på Stone Sour i November. Jeg har holdt meg unna høytalerene (dvs, plasser hvor jeg har kjent at bassen har tatt tak i kroppen), og alt har gått fint her :) Grunnen til at Stone Sour konserten blir avlyst for min del, er et dårlig bekken og at jeg ikke orker å stå oppreist i flere timer i strekk (er i uke 31 nå).

Men lyden blir vel ellers omtrent som å gå på kino tipper jeg, tror nok det går helt fint så lenge du selv har mulighet til å regulere hvor du vil være under konserten.

Kos deg!

Skrevet

Jeg var også på en noe bråkete konsert for et par uker siden, jeg er i uke 26 nå. Jeg stod et stykke fra høyttalerene. Knøttet sov som en stein hele veien og våknet ikke før jeg satt rolig i taxien på vei hjem igjen:-)

Skrevet

Tusen takk for at dere delte erfaringene deres!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...