Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 syns dette er litt ofte...pluss at h*n blir veldig sår pga dette...
2 små og en undulat Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Minsten min har alltid hatt hyppige bæsjebleier og nå i en alder av 16 måneder har han som regel 3 bæsjebleier til dagen. Vi skifter på han med en gang, smører med sinksalve hvis han blir sår. Bortsett fra hyppige bleieskift har det ikke vært noe problem.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Gutten vår er 11 mnd og har ofte 3 bæsjebleier om dagen, helt normalt for han. Han spiser som en hest, så kanskje ikke så rart da tenker jeg... :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 takk for svar=) er som oftest 5 bleier her om dagen. bleia blir selvfølgelig tatt med en gang, men er blitt sår alikevel...h'n er veldig rød, og virker som om det er vondt når jeg vasker. bruker vaskeklut med vann, babyolje viss avføringen sitter fast. "problemet" her er vel at h'n ikke spiser så veldig masse...spiser masse grøt til frokost, men etter der er det ikke store mengdene hvert måltid. h'n er heller ikke så stor, er lang og tynn,
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Er avføringen løs eller normal? Gutten vår gikk i mange mnd med uoppdaget melkeallergi, symptomene var hyppig, løs avføring, ingen vektoppgang, veldig dårlig matlyst, og mye sykdom (feber o.l.). Etter at vi kuttet ut melkeprodukter tok det én dag før avføringen ble normal...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Ungene mine får også sår rumpe når jeg bruker vann og vaskeklut. Jeg bruker kun vaskeservietter på dem og det er det eneste som ikke gir såre rumper:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #7 Skrevet 17. oktober 2010 takk for svar=) vaskeservietter? er det våtservietter? det brukes kun ute på tur her, syns di virker for sterke for barnehud, for har prøvd di på meg selv engang (var tom for dopapir på en søndag:P) og da svei det skikkelig! avføringen ser vanlig ut tror jeg..kan variere fra vanlig "voksenavføring" til litt mer "grøtette"..eldste hadde melkeallergi og andre matallergier, og han hadde det slik du beskriver, så kjenner altfor godt til allergi-avføring, så tror ikke det er det...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå