Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Flyttet inn i nytt hus for ca en måned siden og alt var bare stråelnde greit. Vi har fått huset vi ville ha, økonomien er bra og alt ser lyst ut!! Så kommer bomben, både min samboer og jeg får beskjed om at fra 01.01.2011 er vi uten jobb, begge to. Dette pga nedbemanning i begge bedriftene der vi jobber. Nå er alt bare trist! Vi søker jobber, er registrert hos bemanningsbyråer osv, men er livende redd vi ikke skal få noen ny jobb. Ingen av oss orker tanken på å gå arb. ledig, slite hver eneste mnd. osv. Jeg som gledet meg voldsomt til å lage jul i vårt nye hus, ser bare svart på det. Hvordan i all verden skal jeg orke å lage koselig jul hvis jeg vet at vi begge er arb. løse rett etterpå. Prøver å holde motet oppe og si at det ordner seg, men kjenner at det virkelig tærer på. Før pleide vi å slappe av og kose oss om kveldene, nå er det bare jobbsnakk og pløying av div. jobb annonser. Herregud, jeg orker ikke dette! Takk for at du gadd lese og kryss fingrene for at det ordner seg for oss.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Ønsker dere masse lykke til. Prøv å ikke se så svart på. Denne jula skal dere feire og kose dere i nytt hus. Lag en koselig jul og ikke tenk lenger frem enn dere må. Dagen dere ev. er uten jobb kommer uansett, men kryss fingrene for at i hvert fall en av dere får en ny jobb!! Igjen. Masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå