Gå til innhold

Noen som gikk gravide samtidig med meg i 2006? :)


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Spennende å se om det er noen "kjente" her inne;)

Virker til å være myyyye roligere på bim nå enn da, av en eller annengrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jenta mi kom i juli :)

Mulig vi ikke fulgte hverandre så tett, i og med at du fikk en del tidligere enn meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg var her i 2005 og 2006 :)! Fødte ei jente i april 2006. Jeg også opplever BIM som roligere nå enn den gangen. Kanskje fordi jeg ikke selv er her inne så ofte som den gang!

 

Jeg har byttet nick i fra forrige gang - sist het jeg Lorang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk en gutt i juli 2006, og tilbrakte endel tid her inne da;-)

truuuur jeg husker nicket ditt..bytta nick jeg da, og klarer ikke å huske hva det gamle var, bare att det var ett eller annet med guttemamma;-)

Syns også det er litt roligere her nå enn da, og så ser det ut til at mye er flytta til anonymforum. Personlig liker jeg meg best her på "gode gamle skravle" her er tonen mye hyggeligere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja - jeg gikk gravid samtidig som deg i 2006! Husker deg godt jeg :) Jeg fikk jenta mi 4.august 2006. Etter det har jeg fått ei jente (sep 2008) og har nå akkurat fått en gutt som er 14 dager gammel! Så her har det vært god produksjon, he he.

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske deg - men vi må jo ha sett noe til hverandre. Jeg hadde termin 12 juli 2006, men gutten min kom 28 juni.

Må jo ha vært i juliklubben begge to.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ei jente i juli 2006, men hadde termin på slutten av mnd, så hang mest med augustjentene ;) Jenta mi kom midt i juli likevel hun! Hadde annet nick store deler av tida, da "het" jeg "Smårulten", ha ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin med vår første 27.07.06 og fødte en flott gutt 23.07. Siden har vi fått ei jente, født 11.01.09 og er nå gravid med vår tredje med termin 17.04.11 :-)

 

Har skiftet nick mang en gang siden 06 forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var her i 2006! Har ei jente født i mars 06, ei som er født i juli 08 og nå venter vi baby i april 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk gravid samtidig med deg, og mener å huske nicket ditt. Selv fikk jeg en jente i juli 2006. Har byttet nick siden da, og mitt forrige tror jeg var kine76.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Het du det samme da? :)

Hehe, ja det må kalles en bra produksjon; så koselig :)

 

Jeg har termin i midten av juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ovenfor var til kuredu :)

 

Smårulten og gakkeliten; jeg husker deres navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en jente siste dagen i august 2006 - er enig at det var mer "action" her inne da.

 

Lykke til.

Vi prøver nå på nr 3.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker nicket ditt jeg:) Jeg fikk min 2 andre gutt i august 06, og vi venter nå vår 3. Hadde detsamme nicket tror jeg, et eller annet Mummitroll i hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på bim 2005/2006. Var ikke så veldig aktiv men. Fødte en gutt i sept. 06. Terminen var i november :o)

 

Jeg synes også det er betydelig roligere på bim nå enn den gang!

 

Vi venter en gutt til rett rundt hjørnet - termin 27. okt. Spennende! Husker noen av nickene oppover her. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...