Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 De er rett under to år. Å ha dem på besøk betyr at alt vi har tømmes ut i hele leiligheten. De leker ikke, de kaster eller sparker ting rundt. Bekymrer meg når de er på besøk, må plukke vekk halve leiligheten og rydde i evigheter etterpå. Ting blir ødelagt også. Søte barn ellers, blide - men destruktive. Min på litt over to leker, aktivt men ikke så destruktivt. Mi var ferdig med å tømme og kaste i ett års alderen.... hva kan man egentlig forvente?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Er foreldrene til stede kan en i alle fall forvente at de gir beskjed og sier at det ikke er greit;) Ellers hadde jeg forventa at de ryddet litt før de gikk hjem, da slipper det å bli så stor irritasjon for deg! Barn i bhg der jeg jobber går fremdeles og tar småting når de er rundt 2 år. Alt nytt er spennende;) De leker gjerne, men kanskje ikke over lang tid. Så det kan virke som (og se ut som) om de bare har hevet rundt alle lekene...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg sier i fra til barna dersom foreldrene ikke har vett til å gjøre det. Skulle da bare mangle.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 jeg forventer at foreldrene holder barna sine i tøyler når det gjelder andres ting. Gjør de ikke det selv, så gjør jeg det når det er hjemme hos meg!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har et sånt barn du blir gal av (og som bekymrer sin mor mye). Han er 1 1/2 og det værste jeg vet er å ha han med bort - nettopp pga det du sier. Jeg lurer og lurer - hvordan skal jeg få den lille gutten min til å roe seg ned.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Har ei venninne med tre barn hvor eldste på 7 år ennå driver og tømmer ut leker overalt. De roper og hyler alltid, nesten som de konkurrerer om å kauke høyest. Gjentar ikke sånne besøk alt for ofte nei.....Det verste er at de er så bråkete at mitt barn som er betraktelig roligere i vesen trekker seg unna og blir litt skremt den "ville" oppførselen. Hva er egentlig regelen for å irettesette andres barn i foreldres nærvær (skrives det sånn?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå