Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Ser at noe gjør det, men gjør alle det? Vi har kjøpt den lille "posen" som en kan feste på selve vognen, tenker at kansje den og ett godt ull teppe + lammeskinn er nok? Han såver aldrig ute i vogna.. Eller må/burde eg kjøpe en pose? Gutten blir 2 i januar, så burde kansje kjøpt en voksi pose for en stund siden, slik at den blei brukt litt lenger..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Med "lille posen"- mener du fotpose? Vi hadde voksipose til lilleknott, men den er det for trangt til i scooteren. Kjøpte en emmaljunga vinterpose som er foret og samme stoff på utsiden som fotposen (vindtett og vannavvisende) Den er super! Kostet ikke mer enn 600 og noe heller;) Men har du fotpose så holder det nok med å ligge på skinn og ha en dyne over;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 ja, hehe fotposen Hvor fikk du tak i den posen?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Min blir også 2 i januar. Her ble det til at jeg kjøpte vinterposen til Emmaljunga nå. Hadde tenkt å bruke saueskinnsposen som han har hatt tidligere, men den var blitt i knappeste laget. Min sover i vogna da, så syns han måtte ha noe varmere enn lammeskinn og ullteppe. Hvis han ikke sover i vogna ser jeg ikke helt behovet for pose, da er det vel bare å ha på utedress og et ullteppe. Fotposen beskytter jo også litt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Kjøpte den emmaljungaposen i sverige, men hvis du googler litt så finnes den sikkert i Norge et sted også Er kjempefonøyd med den hvertfall! Passer jo perfekt i vognen og er minst like varm som voksi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå