Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Oppdaget i dag at hun hadde litt tykk utflod. I tillegg var det en del "rester" i trusa. Der hadde det tydelig vært fuktig, og det så nesten ut til å ha et rosa-skjær.Kunne ikke se at det var samme farge på utfloden. Det som var i trusa så nesten ut som det kan gjøre på oss voksne innimellom. Men akkurat nå kan jeg ikke huske om det er i forbindelse med urinveisinfeksjon eller soppinfeksjon. Kan hun ha en urinveisinfeksjon eller en soppinfeksjon? Bør dette sjekkes ut hos lege? Hun har ikke klaget når hun har tisset. Hun har imidlertid 1 eller 2 ganger sagt at det er vondt uten å være på do. Men så har hun ikke sagt noe mer om det. Hun virker ikke plaget av det. Jeg kan jo nevne at jeg synes at det til tider lukter ubehagelig av underlivet hennes, men det er ikke noe som har oppstått de siste dagene. Vasker som regel kun med vann, men har kjøpt en såpe som er for barn uten parfyme og sånt siden jeg opplever at det lukter. Denne bruker jeg innimellom. Ikke hver dag.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Ta en tur til legen Infeksjon i slimhinner i kroppen kan gi slike symptomer du beskriver. Har hun kanskje svak øyebetennelse, eller tilbakevendende øyebetennelse i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Har faktisk lurt på om hun har fått øyebetennelse i dag. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå