Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har i en periode slitt med dårlige drømmer nå, våkner ikke opp uthvilt om morgene og det plager meg veldig mye for tiden, det handler om min nåværende kjæreste, at han sårer meg/ og jeg blir sint på ham. Jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke disse drømmene, nå idag sov jeg litt og drømte nettop at det var kaotisk, jeg akstet mine tarotkort på ham og han var på en måte gjenferd i drømmen hvor han hvisket i mørket til meg. Jeg vet ikke om det er rette stedet å spørre, men lurer på om noen er flinke med drømmetolkninger her osv? Begynner å bli litt lei nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå