Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #1 Skrevet 17. oktober 2010 Jeg KAN velge å ta ut full permisjon i 1 år, men ikke få betalt? Jeg kan ikke så mye om dette. Jeg hadde ikke en fast jobb og få perm fra forrige gang jeg var gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #2 Skrevet 17. oktober 2010 Har du hatt fast jobb de siste 6 månedene?
Gjest ->>- Skrevet 17. oktober 2010 #3 Skrevet 17. oktober 2010 Nesten to år, faktisk. Sjekk arbeidsmiljøloven, kapittel tolv - det ligger på lovdata.no
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #4 Skrevet 17. oktober 2010 Hva tenker du på? 1 år ulønnet permisjon etter foreldrepermisjonen?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #5 Skrevet 17. oktober 2010 Hvor lang permisjonstid får JEG? Altså mor. Med betaling? Har fast jobb..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2010 #6 Skrevet 17. oktober 2010 Har hatt jobb i litt over 1 år Så nå synes vi det er på tide å tenke på en lillebror eller lillesøster, men vil jo vite hvordan det blir med permisjonen først Jeg tenkte på å være hjemme med barnet til det er 1 år. Kan jeg ta de ukene som er forbeholdt mor, og få penger for de ukene, for så og ta pappaukene uten og få permisjonspenger?
Gjest ->>- Skrevet 17. oktober 2010 #8 Skrevet 17. oktober 2010 Hver av foreldrene har rett på ett års ulønnet permisjon etter den ordinære foreldrepermisjonen. Om far velger å ikke ta fedrekvoten, kan du gå rett fra din permisjon til ulønnet permisjon. Ellers kan du ta denne etter at han har hatt sine uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå