Gå til innhold

Når går dere halloween?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo på søndag i år og hører nå at flere kommer til å feire det på lørdag fordi det blir for sent på søndag.

Men er det greit å gå på lørdag? Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hå, nei du! Halloween er halloween og ferdig med det. Det gikk da fint da det var torsdag og fredag, så da går det vel fint når det er søndag også. Er ungene for små til å være oppe til kl 18-19 (tiden det er vanlig å gå her) er de får små om det er lørdag også.

Skal dere bake noe monstermat? Kom med forslag, så stapper vi på alle gode tips er i tråden!

Så at detsoteliv.no hadde halloweensamling av oppskrifter litt nede på siden.

Skrevet

Jeg skal lage en 2-3 ting til halloween og lager det allerede denne uken slik at det kommer på bloggen.

Napoleonskake med oransj fyll og sort glasur en en av tingene hihi

Trenger inspirasjon til middagsmat... og takk for råd... da blir det nok søndag her også. Synes også det er slik at man holder datoen det er på uansett ;)

Skrevet

eh, helloween er den 31. oktober! Man feirer vel ikke 17. mai den 16. eller julaften den 23.?

Hvis noen kommer hit å tigger på dørene den 30. får de ingenting av meg, men beskjed om å komme igjen dagen etter.

Skrevet

Denslags holder vi oss laaaaangt unna, uansett dag! Sånn bortsett fra at vi har en liten slektning som har bursdag 31. oktober og der dukket det opp DEN halloween-kaka i fjor... Hørte tanta hans hadde planer om å gjenta den bedriften.

Ellers tar vi avstand fra alt halloween-styret, og synes at ungene heller kan gå jullebukk i stedet.

Skrevet

Halloween er 31 oktober. Ingen unger får noe her om de kommer den 30.

Er de for små til å være oppe til kl. 18 så er de for små til å gå Halloween...

Middagstips; Grønn spaghetti eller blodrød (bruk masse konditorfarke i vannet)

Pitapizza med edderkoppnett (lag osten som edderkoppnett)

Skrevet

Kakao: ja takk begge deler, sier jeg.

benytter enhver mulighet for fest i høstmørket.

Skrevet

Aldri! Her får ikke ungene lov til å gå halloween, men det har hendt at jeg har laget fest.

Skrevet

Aldri - jeg synes Halloween er skikkelig harry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...